سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 179896

ادامه بارش‌های بهاری تا روز جمعه

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد تداوم سامانه بارشی در نیمه غربی، شمال غرب،‌ بخش های مرکزی و دامنه جنوبی البرز خواهیم بود از تداوم بارش‌ها تا روز جمعه خبر داد.

مرتضی ضرابی افزود: امروز کماکان شاهد تداوم سامانه بارشی در نیمه غربی، شمال غرب،‌ بخش‌های مرکزی و دامنه جنوبی البرز خواهیم بود.

وی گفت: به تدریج در بعدازظهر امروز در منطقه جنوب غربی و جنوب کشور نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: بارشها در بخش‌های جنوبی آذربایجان غربی به ویژه نقاط غربی کرمانشاه، کردستان، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بخش‌هایی از همدان و جنوب استان مرکزی می‌تواند منجر به آبگرفتگی شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ضرابی به شهروندان توصیه کرد با توجه به سیلاب و آبگرفتگی از اتراق طولانی مدت در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی گفت: فردا نیز تداوم فعالیت این سامانه را در دامنه البرز و بخش‌های غربی کشور شاهد خواهیم بود و در شمال غرب این سامانه کاهش می‌یابد و به تدریج شمال شرق را در بر می گیرد.

کارشناس هوشناسی تصریح کرد : امروز تا بعد از ظهر در تهران بارش ها به شکل باران و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود که این بارش ها تا شب ضعیف می‌شود.
وی افزود: فردا صبح نیز تا بعدازظهر بارندگی‌ها شدت می‌یابد و دوباره کم می‌شود.

ضرابی یادآورد شد: به طور کل تا جمعه در بیشتر نقاط کشور بارندگی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha