دومین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهمن ماه سال جاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این جشنواره با موضوعات آزاد، ویژه شهید آوینی در بخش های معارف اسلامی، نشریات، هنری و ادبی اجرا می شود دانشجویان در بخش معارف اسلامی در موضوعات اذان، دعا خوانی، دکلمه خوانی، جلوه های هنری قرآن و عترت، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه (در قالب نقاشی خط، تذهیب و ...) و سخنوری و مجری گری می توانند شرکت کنند.

کلیه نشریات دانشجویی فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی می توانند در این دوره از جشنواره نیز در بخش های آزاد و ویژه آثار خود را ارائه دهند.

همچنین دانشجویان علوم پزشکی علاقمند به خوشنویسی، عکاسی (آنالوگ و دیجیتال)، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، نگارگری، مینیاتور، تذهیب، فیلم کوتاه و چند رسانه ای (غیرحضوری) می توانند در بخش هنری این جشنواره شرکت کنند.

دانشجویان در بخش ادبی در حوزه های شعر، داستان، فیلم نامه و خاطره نویسی می توانند آثار خود را ارائه کنند.

پیش از این دکتر عصمت باروتی معاون دانشجویی و امور فرهنگی وزیر بهداشت از برگزاری المپیاد فرهنگی برای دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور پس از مشخص شدن میزبان جشنواره در سال جاری خبر داد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha