دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شیوع بیماری شپش در پاییز سال گذشته در خوابگاه دختران این دانشگاه گفت: به واسطهٔ کم کاری مسئولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

سلامت نیوز:دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شیوع بیماری شپش در پاییز سال گذشته در خوابگاه دختران این دانشگاه گفت: به واسطهٔ کم کاری مسئولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،محمودی ادامه داد: یکی دیگر از حضورهای پررنگ شورا در کمک به دانشجویان، در مسیلهٔ شیوع بیماری در خوابگاه دختران بود که به واسطهٔ کم کاری مسئولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف دانشگاه جهت موجه شدن غیبت دانشجویان صورت گرفت. البته تعدادی از دانشجویان دکتری نیز در هتلی اسکان داده شدند و با حضور شورا امکانات لازم برای آن ها در هتل فراهم آمد.

وی با اشاره به این مطلب که از ابتدای شروع دورهٔ جدید کمیسیون تغذیه شورای صنفی، درصدد اجرای طرح جامع میان وعدهٔ دانشجویان بود، عنوان کرد: در این طرح که تمام مراحل آن توسط دانشجویان انجام می‌شود، اقلامی مانند آب میوه، کیک و... به صورت مستقیم از کارخانه و تخفیف ویژهٔ دانشجویی خریداری و بین دانشجویان متقاضی توزیع می‌شود.

دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت افزود: از وظایف این کمیسیون می‌توان به پیگیری «نحوهٔ طبخ و کیفیت غذای دانشجویی» اشاره کرد که با توجه به همکاری مسئولان و پیگیری‌های فراوان به نتایج خوبی دست یافتیم.

محمودی با بیان این مطلب که هرچند مشکلاتی به دلیل عدم دقت لازم کارگران مانند وجود اضافات در غذا و عدم جوشاندن کنسروهای تن ماهی پیش آمد، گفت: البته با پیگیری شورای صنفی فرد یا افراد خاطی و پیمانکار جریمهٔ سنگین شدند. به طوری که در زمان توزیع کنسرو نجوشانده با توجه به خطرناک بودن بیماری، اتاق به اتاق هشدارهای لازم به دانشجویان داده شد و مشکلی پیش نیامد. به طور کلی کیفیت غذای دانشگاه علم و صنعت، جایگاه قابل قبولی است.

وی همچنین از تشکیل شورایاری آموزشی دانشکده خبر داد و گفت: این شورایارها وظیفه رسیدگی به مشکلات آموزشی دانشجویان حین انتخاب واحد و پس از آن را بر عهده دارند. در همین راستا آیین‌نامه آموزشی مخصوص شورایاری دانشکده تدوین شد، این آیین‌نامه شامل کلیات، اهداف و وظایف مختص شورایارهای آموزشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha