معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آغاز گام پنجم در ساماندهی زنجیره تامین، توزیع و عرضه شیرخشک‌های متابولیک و رژیمی را از ابتدای اردیبهشت ماه اعلام کرد.

دستور رییس سازمان غذا و دارو درباره شیرخشک‌های رژیمی

سلامت نیوز:معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آغاز گام پنجم در ساماندهی زنجیره تامین، توزیع و عرضه شیرخشک‌های متابولیک و رژیمی را از ابتدای اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دکتر رسول دیناروند در این نامه ضمن اشاره به اتمام مدت آموزش و استقرار زیر سیستم نسخه الکترونیک بیماران متابولیک و رژیمی، گام پنجم را توزیع استانی شیرخشک‌های متابولیک و رژیمی بر مبنای نسخ الکترونیک دارای اعتبار و همچنین عرضه آن بر اساس کنترل آن نسخ در داروخانه عنوان کرد.

 وی در این نامه آورده است: بدیهی است عرضه این فراورده‌ها در فرایند اشاره شده تحت کنترل و نظارت معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور است.

مراکز عرضه شیر خشک‌های رژیمی موظف به دریافت نسخه الکترونیک از طریق کنترل نسخه در داروخانه با آدرس سامانه metabolic.ttac.ir هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha