چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 18036

مرد میانسالی با ارائه دادخواستی در دادگاه خانواده، مدعی شد: همسرش بدون اطلاع او به ایران آمده و با مرد دیگری ازدواج کرده است.

مرد میانسالی با ارائه دادخواستی در مجتمع قضایی خانواده مدعی شد، همسرش بدون اطلاع او با مرد دیگری ازدواج کرده است.

این مرد که در خارج از کشور سکونت دارد با دادن وکالت تمام امور خود به وکیلی در ایران از او خواست پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد و از همسرش شکایت کند.

در اظهارات موجود در پرونده این مرد که در شعبه 262 مجتمع قضایی خانواده در حال پیگیری است، آمده است: چند سال قبل با همسرم که برای مسافرت به کشوری که من در آن زندگی می‌کنم آمده بود، آشنا شدم و قبل از اینکه او به ایران برگردد، به او پیشنهاد ازدواج دادم و قرار شد او بعد از اینکه به ایران برگشت، به پیشنهاد من جواب بدهد.

وی افزود: مدتی بعد دوباره با او تماس گرفتم و او به من گفت که با پیشنهاد من موافق است. بعد از اینکه به صورت غیابی ازدواج کردیم او به خارج آمد و زندگی مشترک خود را آغاز کردیم.

در ادامه اظهارات این مرد آمده است: ماه‌ها از زندگی مشترک ما می‌گذشت و همسرم از من خواست به او اجازه دهم که برای دیدن خانواده‌اش به ایران بیاید که من هم با این تصمیم او موافقت کردم و قرار شد برای مدت کوتاهی به ایران بیاید تا پس از مدت‌ها خانواده‌اش را ببیند.

وی ادامه داد: اما اقامت همسرم در ایران طولانی شد و من که انتظار اقامت طولانی مدت او در ایران را نداشتم با او تماس گرفتم و او به من گفت که اجازه دهم مدت بیشتری درایران بماند؛ من هم با این تصمیم موافقت کردم و قرار شد او چند روز بیشتر در ایران بماند.

مرد میانسال گفت: اما اقامت او در ایران باز هم طولانی شد و او دیگر به تماس‌های من جواب نمی‌داد و من که نگران این وضعیت شده بودم سعی کردم از طریق آشنایان از او خبری بگیرم که در این کار هم موفق نشدم و هیچ کس از او خبری نداشت.

وی ادامه داد: مدتی از این موضوع گذشت و من نا امید از یافتن خبری از همسرم، به زندگی جدید خود عادت کرده بودم، که یکی از دوستان مشترکمان را دیدم و او به من گفت چندی قبل همسرم را در یک کشور اروپایی دیده است.

مرد میانسال افزود: دوستم به من گفت مدتی قبل برای مسافرت به یک کشور اروپایی سفر کرده بود که یک شب در یک مهمانی که تعدادی از ایرانیان آن را برگزار کرده بودند، حضور یافتم و همسر تو را نیز در آن مهمانی دیدم. همسر تو به همراه مرد غریبه‌ای بود و وقتی از همسرت خواستم که او را به من معرفی کند، او به من گفت که این مرد شوهر من است.

وی ادامه داد: دوست من نیز در فرصتی با آن مرد صحبت می‌کند و آن مرد به دوستم می‌گوید که در ایران با این زن آشنا شده‌ام و قبل از ازدواج به من گفته است که تاکنون با کسی ازدواج نکرده است.

وکیل این مرد نیز با حضور در شعبه 262 مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه موکل من از همسرش شکایت دارد، از قاضی صداقتی درخواست کرد، حکم فسخ نکاح مجدد این زن را صادر کند.
قاضی صداقتی نیز بعد از شنیدن اظهارات وکیل و بررسی دادخواست، دستور داد در جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده زن و مرد به همراه هم در دادگاه حضور یابند تا اظهارات دو طرف شنیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha