دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 180388

اختلالات خواب با نارسایی قلبی ارتباط مستقیم دارد و بخصوص خواب کمتر از 6 ساعت خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش می دهد به همین علت بخش بررسی اختلال خواب در این کنگره از جمله ویژگی های همایش امسال بشمار می آید.

کمتر از ۶ ساعت نخوابید

سلامت نیوز:اختلالات خواب با نارسایی قلبی ارتباط مستقیم دارد و بخصوص خواب کمتر از 6 ساعت خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش می دهد به همین علت بخش بررسی اختلال خواب در این کنگره از جمله ویژگی های همایش امسال بشمار می آید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلبی گفت: کسر خواب با تحریک سیستم سمپاتیک و ایجاد وقفه های تنفسی موجب تشدید نارسایی قلب می شود.

دکترسعید علیپور پارسا در نشست خبری پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب ایران افزود: اختلالات خواب با نارسایی قلبی ارتباط مستقیم دارد و بخصوص خواب کمتر از 6 ساعت خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش می دهد به همین علت بخش بررسی اختلال خواب در این کنگره از جمله ویژگی های همایش امسال بشمار می آید.

وی با بیان اینکه بیش از 100 سخنران خارجی از کشورهای مختلف جهان در کنگره امسال شرکت دارند افزود: داروهای نوترکیب در درمان نارسایی های قلب از جمله مباحث تازه مورد توجه انجمن های علمی در این کنگره خواهد بود.

علیپور ادامه داد: این کنگره 15 امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف دارد.

پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلبی از 15 تا 17 اردیبهشت در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha