دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 180414

سازمان هواشناسی اعللام کرد: برای دو روز آینده وقوع باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود.

پیش‌بینی وقوع گرد و خاک در نیمه شرقی کشور

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی اعللام کرد: برای دو روز آینده وقوع باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، طی دو روز آینده، عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو از نیمه شمالی کشور سبب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در شمال شرق، شرق، مرکز، دامنه های البرز، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی و به صورت پراکنده در شمال غرب و غرب کشور می شود، که در ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش به صورت برف خواهد بود.

روز چهارشنبه اول اردیبهشت، بارش ها محدود به شمال شرق کشور می شود، همچنین طی دو روز آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود که در برخی مناطق سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی می شود.

از روز چهارشنبه روند افزایش دما برای نیمه‌شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، که روز پنجشنبه در سواحل خزر این افزایش دما قابل توجه خواهد بود.

بر این اساس، آسمان استان تهران در روز سه‌شنبه 31 فروردین، نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و دربعدازظهر کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای 19 و 9 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه اول اردیبهشت، کمی ابری، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 22 و 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.






برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha