مدیر کل پزشک قانونی استان تهران درباره جزئیات قتل دختر بچه افغان، گفت: آزمایش‌های اولیه در این زمینه انجام شده است و کمیسیون جسمانی و روانی قاتل آن نیز در پزشکی قانونی تشکیل می‌شود.

سلامت نیوز:مدیر کل پزشک قانونی استان تهران درباره جزئیات قتل دختر بچه افغان، گفت: آزمایش‌های اولیه در این زمینه انجام شده است و کمیسیون جسمانی و روانی قاتل آن نیز در پزشکی قانونی تشکیل می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، فارس نوشت: مسعود قادی‌پاشا در گفت‌وگویی در ارتباط با آزمایش و علت مرگ ستایش دختر بچه افغانستانی در ورامین، اظهار داشت: تحقیقات اولیه در این زمینه توسط پزشک قانونی انجام گرفته و نتایج آن توسط قاضی پرونده اعلام خواهد شد.

وی افزود: آزمایش‌های مربوط به علت فوت دختر بچه انجام گرفته ولی هنوز علت نهایی فوت تعیین نشده است. به مسئولین مربوطه در پزشک قانونی ابلاغ شده که آزمایش‌های مربوط به این پرونده را در اسرع وقت انجام دهند و علت را به مرجع قضایی و دادگستری ورامین اعلام کنند.

مدیر کل پزشک قانونی استان تهران با اشاره به اینکه قاضی جزئیات پرونده را اعلام می‌کند، ادامه داد: پزشک قانونی کار کارشناسی و تخصصی انجام داده و اجازه ندارد جزئیات مرتبط به این پرونده را اعلام کند.

قادی پاشا در پاسخ به اینکه در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود قبل از مرگ دختر بچه قاتل آن مقدار زیادی اسید در وان حمام به آن پاشیده است تا بتواند جسد را به نحوی محو کند، گفت: مسئول پرونده قاضی است و ما اجازه نداریم جزئیات را اعلام کنیم.

وی از تشکیل کمیسیون بررسی وضعیت جسمانی و روانی پسر 17 ساله که قاتل دختر بچه افغانستانی است در پزشک قانونی خبر داد و اعلام کرد: این کمیسیون با حضور متخصصان روانپزشکی و پزشکی قانونی برگزار شده و نتیجه آن به دادگاه اعلام می‌شود.

مدیر کل پزشک قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی نمونه‌ها در آزمایش دختر بچه افغانستانی نیاز به مدتی زمان دارد تا بتوان علت دقیق مرگ را مشخص کرد بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر تا دو هفته آینده علت دقیق مرگ مشخص شود.

وی در پایان گفت: جواز دفن دختر بچه افغان توسط پزشکی قانونی انجام گرفته و شرح حال جسد نیز به قاضی اطلاع‌رسانی شده ولی علت دقیق مرگ هنوز مشخص نیست و در صورت نهایی شدن علت قتل دادگاه آن را اطلاع رسانی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha