رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به نحوه برخورد با مستنکفین صندوق گفت: با 40 هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی که وام ها و تسهیلات اعتباری دریافت کرده اند، مکاتبه شده است تا تسهیلات دریافتی را بازپرداخت کنند.

دکتر فرهاد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان جریمه افرادی که تسهیلات دریافتی خود را به موقع بازپرداخت نمی کنند، افزود: جریمه ای که در مورد بازپرداخت تسهیلات اعتباری وجود دارد به نسبت تسهیلات مورد نظر متفاوت است و در واقع بر اساس تعهدات دانشجویان در زمان دریافت تسیهلات اعمال می شود.

وی یادآور شد: برخی از دانشجویان جزء مستنکفین محسوب می شوند اما در زمان حضور برای تسویه حساب مشخص می شود که بخشی از تعهدات خود را پرداخت کرده اند اما به اطلاع صندوق نرسانده اند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دانشجویان علوم پزشکی در صورتی که در دوره های تحصیلی بالاتر پذیرفته شوند می توانند بازپرداخت تسهیلات را به آن دوره منتقل کنند و به علت طولانی بودن دوره تحصیلی بخشی از این دانشجویان، بازپرداخت ها طولانی تر می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: دانشجویان علوم پزشکی برای آغاز دوره طرح خدمات قانونی خود، استخدام در بخش های دولتی، دریافت تاییدیه تحصیلی و مدرک تحصیلی خود باید از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تسویه حساب دریافت کنند که این مستلزم بازپرداخت اعتبارات دریافتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha