پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 180674

سلامت نیوز:مراسم نمادین «صبحانه سالم»، با حضور دانش آموزان برخی مدارس منطقه ۱۰ شهرداری تهران در یکی از بوستان های جنوب پایتخت برگزار شد.به گزارش مهر، همزمان با هفته سلامت، سومین همایش «صبحانه سالم» در یکی از بوستان های منطقه ۱۰ شهرداری تهران برگزار شد.
به گفته مهندس محمد هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، این برنامه در راستای سیاست های سلامت محور سازمان غذا و دارو و همچنین گسترش فرهنگ انتخاب و مصرف درست فرآورده های غذایی، سالم و ایمن و با توجه به اهمیت مصرف صبحانه به عنوان مهمترین سبد غذایی روزانه و تاثیر آن در سلامتی مردم به ویژه تاثیر آن در یادگیری درسی دانش آموزان برگزار می شود.
وی افزود: سازمان غذا و دارو هر ساله همایش «صبحانه سالم» را با هدف فرهنگ سازی و تاکید بر استفاده صبحانه به ویژه برای کودکان و نوجوانان، با حضور دانش آموزان مدارس در یکی از بوستان های تهران برگزار می کند.
در این همایش که با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز برگزار شد، ضمن پذیرایی با میوه و صبحانه سالم (نان، پنیر، گردو،خرما و شیر)، کارشناسان تغذیه در خصوص صبحانه سالم مطالبی را به دانش آموزان و اولیاء آنها ارائه دادند.
این مراسم که در فضایی شاد و مفرح برگزار شد، برخی مدیران سازمان غذا و دارو، در خصوص اهمیت خوردن صبحانه سالم، صحبت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha