رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بالا بودن مطالبات این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر، در عین حال از بروز پرداخت‌های پرسنلی به جز دو ماه کارانه در این دانشگاه خبر داد.

سلامت نیوز:رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بالا بودن مطالبات این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر، در عین حال از بروز پرداخت‌های پرسنلی به جز دو ماه کارانه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی جعفریان  درباره مشکلات تاخیر در اعلام تعرفه‌های سال 95، با بیان اینکه این موضوع مساله‌ای جدید نیست و هر ساله با آن مواجهیم، گفت: اتفاقی که در پی این مساله رخ می‌دهد، این است که ما سه ماه اول سال را معمولا با تعرفه سال قبل کار می‌کنیم. در واقع سال تعرفه‌ای سه ماه دیرتر حساب می‌شود و این اتفاق خوبی برای سیستم بهداشت و درمان کشور نیست.

جعفریان درباره میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمه‌ها،‌ گفت: در سال گذشته 480 میلیارد تومان مطالبه داشتیم که شاید تا کنون 40 یا 50 میلیارد آن نسبت به نیمه اسفندماه کاهش یافته باشد یعنی 430 میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده است.

وی با اشاره به بالا بودن مطالبات این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر، اظهار کرد: در عین حال خوشبختانه در پرداخت‌های پرسنلی با تاخیر جدی مواجه نیستیم چرا که از نقدینگی همه منابعی که در اختیار داشتیم، استفاده کردیم. بر این اساس کارانه پرسنل را تا آذر ماه، قبل از اسفند 94 پرداخت کردیم و کارانه دی ماه نیز پرداخت شده است، بنابراین همه پرداخت‌های پرسنلی ما کامل است و از سال 94 هیچ بدهی پرسنلی به جز کارانه نداریم. یعنی همه حقوق، سنوات، اضافه کار و غیره پرداخت شده و به جز دو ماه کارانه هیچ بدهی به پرسنل نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان گفت که از بیمه‌ها می‌خواهیم که بیش از این در زمینه پرداخت مطالبات کمک کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha