معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور گفت: 30 میلیارد ریال از اعتباراتی كه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به این سازمان تخصیص داده شده برای زنان آسیب پذیر هزینه می شود.

اعتبارات تخصیصی معاونت زنان ریاست جمهوری به بهزیستی برای زنان آسیب پذیر هزینه می شود

سلامت نیوز:  معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور گفت: 30 میلیارد ریال از اعتباراتی كه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به این سازمان تخصیص داده شده برای زنان آسیب پذیر هزینه می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حبیب الله مسعودی فرید افزود: این سازمان 100 میلیارد ریال اعتبار برای كمك به زنان آسیب دیده داشته كه با این مبلغ جدید، اعتبارات بهزیستی در بخش زنان 30 درصد افزایش دارد.
وی تصریح كرد: اعتبارات تخصیصی برای نگهداری و توانمندسازی زنان آسیب دیده در كشور هزینه می شود تا از این طریق كمك های هرچند ناچیز به این افراد بشود.
وی اضافه كرد: اولویت سازمان بهزیستی برای كمك به زنان آسیب دیده این است كه در گروههای كوچك با همكاری بخش های غیردولتی و خصوصی برای توانمندسازی و حمایت از این زنان اقدامات جدی صورت گیرد.


مسعودی فرید اظهار داشت: باید سهم نهادهای حمایتی از بودجه های تخصیصی افزایش یابد چرا كه این نهادها افراد كم بضات و بی بضاعت را تحت پوشش دارند و ارائه خدمت به این افراد خدمت بزرگی جهت رفع مشكلات و كاهش آسیب های اجتماعی در جامعه محسوب می شود.


وی خاطرنشان كرد: اگر بودجه های اجتماعی برای نهادهای حمایتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، در كاهش آسیب های اجتماعی گام های موثری برداشته می شود.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینكه بودجه های نهادهای حمایتی نیازمند افزایش قابل توجه است، ادامه داد: از دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم كه توجه خاصی به تخصیص اعتبارات سازمان بهزیستی داشته باشند.


مسعودی فرید در ادامه از نمایندگان مجلس جهت تخصیص این اعتبار جدید تقدیر كرد.
به گفته وی اكنون 180 هزار خانواده سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند كه با افراد تحت تكفل آمار آنها به 600 هزار نفر می رسد.
ا
   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha