شركت پخش سها هلال تحت پوشش سازمان تداركات پزشكی هلال احمر آخرین اطلاعات مربوط به داروها و تجهیزات پزشكی را به صورت الكترونیكی ارائه كرده است.

با راه‌اندازی سایت اینترنتی به آدرس «www.helal-order.com» شركت پخش سها هلال علاوه بر توسعه شبكه سخت افزاری و ایجاد انبار در استان‌های مختلف، امكانات و زیرساخت‌های كسب و كار الكترونیك را نیز ایجاد كرده تا روند تدارك و توزیع داروها و تجهیزات پزشكی برای جمعیت هلال احمر استان‌ها و داروخانه‌های معرفی شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشكی را تسهیل كند.

براساس این گزارش، كلیه كاربران شامل جمعیت هلال احمر استانها و داروخانه‌های مورد تایید دانشگاه‌های علوم پزشكی كه نام كاربری و رمز عبور دریافت كرده‌اند می‌توانند از طریق سایت مذكور در هر ساعت از شبانه روز داروها و تجهیزات پزشكی مورد نیاز خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت برای آنان ارسال شود.

در ادامه این گزارش آمده است: داروخانه‌ها و مراكزی كه تاكنون عضو نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت و تكمیل فرم‌های مربوط، ارسال ایمیل به آدرس ar.shirazi@gmail.com، ارسال درخواست از طریق فاكس با شماره 88948056 عضو سایت شده و درخواست‌های خود را ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، این اقدامات در راستای كاهش مراجعات غیر ضروری از استان‌ها به تهران، تقلیل نظام بوروكراسی اداری، تسریع در روند تامین نیاز استان‌ها و كاهش ضرورت مراجعه بیماران از نقاط مختلف كشور به تهران و نیز كسب اطلاعات به روز از موجودی داروهای سازمان تداركات پزشكی هلال احمر و شركت پخش سها هلال انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha