سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

مسافر زن پرواز کانادا که قبل از سفر روی خاله خود اسید پاشیده بود، دستگیر شد.

سلامت نیوز: مسافر زن پرواز کانادا که قبل از سفر روی خاله خود اسید پاشیده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رونامه جام‌جم، ساعت 15 یکشنبه وقوع اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی به کلانتری 145 ونک اعلام شد. با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 42 ساله روی خاله 63 ساله‌اش اسید ریخته است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: در بررسی میدانی از محل ارتکاب اسیدپاشی و با کشف بلیت هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی روی خاله خود کرده است.

دکتر مصطفی ده‌مرده‌ای، رئیس بیمارستان شهید مطهری نیز در این باره گفت: مصدوم دچار سوختگی 20 درصدی شده است. این زن از ناحیه دست، صورت و پشت دچار سوختگی درجه 3 شده که نیازمند جراحی‌های متعدد است.

قصد فرار داشتم

متهم دندانپزشک است و قرار بود راهی کانادا شود، اما به اتهام اسیدپاشی روانه بازداشتگاه شد. دیروز او به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و توسط قاضی محسن مدیر روستا بازجویی شد.

سابقه داری؟

نه. تا به حال پایم به کلانتری هم باز نشده است. من دندانپزشکم اما مطب ندارم.

متاهلی؟

ده سال زندگی مشترک داشتم، اما اکنون جدا شده‌ام و با خانواده‌ام در خیابان برزیل زندگی می‌کنم.

چرا روی خاله‌ات اسید پاشیدی؟

به خاطر اختلاف خانوادگی، اما نمی‌خواهم علت این اختلاف را بگویم.

چطور نقشه‌ات را اجرا کردی؟

خاله‌ام که تنها زندگی می‌کرد، ساکن طبقه دوم بود. بعدازظهر یکشنبه اسید را داخل کاسه‌ای ریخته و به طبقه دوم رفتم. وقتی خاله‌ام در را باز کرد، اسید را روی او ریختم.

چطور دستگیری شدی؟

لباس‌هایم را عوض کردم. بلیتی را که برای سفر به کانادا خریده بودم، همراه وسایلم برداشتم تا با خودرویم به فرودگاه بروم. زمانی که خواستم در را ببندم، گشت پلیس را دیدم. به من گفتند وقوع یک اسیدپاشی گزارش شده که من اظهار بی‌اطلاعی کرده و بیرون آمدم. همان موقع ماموران شک کردند و با ورود به ساختمان و دیدن خاله‌ام متوجه ماجرا شدند. سراسیمه به سمت خودرویم رفتم تا سوار شوم که ماموران دستگیرم کردند.

قصد فرار به کانادا را داشتی؟

بله، چند روز پیش نقشه این اسیدپاشی را طراحی کرده بودم. حتی از منطقه ناصرخسرو اسید را به مبلغ 5000 تومان خریدم. بلیتم برای شب بود، اما با هوشیاری پلیس، پیش از خروج از کشور دستگیر شدم.

سومین اسیدپاشی سال

اسیدپاشی خانم دکتر بر روی خاله‌اش، سومین اسیدپاشی سال 95 در تهران است. در اولین حادثه مردی روی دختر مورد علاقه‌اش در شرق تهران اسید ریخت. یک روز بعد هم دختر و پسری در غرب تهران روی همدیگر اسید ریختند. در آخرین حادثه هم عصر یکشنبه زن میانسالی روی خاله‌اش اسید ریخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha