چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

همه‌‌چیز از یک شوخی ساده شروع شد. وقتی مرد میانسال به شوخی داخل کفش‌های همسایه‌اش آب ریخت نمی‌دانست همین کار بلای جانش می‌شود.

انتقام آتشین پایان شوخی ۲ همسایه

سلامت نیوز: همه‌‌چیز از یک شوخی ساده شروع شد. وقتی مرد میانسال به شوخی داخل کفش‌های همسایه‌اش آب ریخت نمی‌دانست همین کار بلای جانش می‌شود.

ساعت 19:40نوزدهم بهمن 94مرد 45ساله‌ای درحالی‌كه لباس‌هایش شعله‌ور بود و فریاد می‌زد«سوختم، سوختم» وارد محوطه بیمارستانی در پایتخت شد. پرسنل بیمارستان كه با دیدن این صحنه عجیب شوكه شده بودند به كمك او شتافتند و آتش را خاموش كردند.

پس از آن فرد مصدوم از حال رفت و بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد. به این ترتیب این ماجرای مرموز به مأموران كلانتری 113بازار گزارش شد و طولی نكشید كه مأموران برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند. پرسنل بیمارستان می‌گفتند زمانی كه در حال خاموش كردن آتش لباس‌های این مرد بودند او مدام نام یكی از همسایگانش به نام پیمان را صدا می‌زد و می‌گفت او این بلا را سرش آورده است.

درحالی‌كه رازگشایی درخصوص این حادثه عجیب از سوی تیم تحقیق شروع شده بود 2روز بعد از بیمارستان خبر رسید كه مرد مصدوم به‌علت شدت سوختگی جان باخته است. به این ترتیب پرونده‌‌ای جنایی در این خصوص تشكیل و موضوع به قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران مخابره شد.

با دستور وی تیمی از مأموران جنایی مأمور شدند تا معمای این جنایت مرموز را فاش كنند. از آنجا كه مقتول پیش از مرگ نام قاتلش را عنوان كرده بود، مأموران باید مخفیگاه پیمان را شناسایی می‌كردند. تیم جنایی راهی محل زندگی قربانی كه خانه‌ای قدیمی در منطقه 15خرداد بود شد و در تحقیقات پی برد كه پیمان همسایه او بوده است. این مرد پس از جنایت آتشین فراری شده بود كه كارآگاهان در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند كه دعوای آنها از یك شوخی ساده شروع شده بود.

شاهدان می‌گفتند كه روز حادثه قربانی در كفش‌های پیمان آب ریخت و می‌خواست با او شوخی كند. این مسئله پیش پا افتاده اما باعث عصبانیت پیمان، همسایه‌اش شده و كار به درگیری كشیده شد. دقایقی بعد با وساطت همسایه‌ها این درگیری پایان یافت اما انگاراین درگیری تمامی نداشت چراكه پیمان ساعتی بعد با یك شیشه نوشابه پر از بنزین به محل زندگی قربانی كه اتاقی در زیرزمین بود رفت.

همزمان قربانی از خانه‌اش بیرون آمد و درحالی‌كه روی پله‌ها بود پیمان بنزین را روی او پاشید و همسایه‌اش را به آتش كشید. پس از این حادثه پیمان فرار كرد و اهالی ساختمان قصد كمك به قربانی را داشتند اما او از شدت ترس درحالی‌كه لباس هایش شعله ور بود به سمت بیمارستان رفت. گویا همین موضوع باعث شعله ور شدن آتش و سوختگی بیشتر و در نهایت مرگ او شده بود.
از آن سو، درحالی‌كه متهم فراری شده بود و ردی از خود به جا نگذشته بود، مأموران به جست و جو پرداختند تا او را به دام اندازند.

در ادامه مشخص شد كه او از مجرمان سابقه دار در زمینه مواد‌مخدر است و در چنین شرایطی با مأموران مبارزه با موادمخدر هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا درصورت شناسایی متهم، كارآگاهان جنایی را در جریان قرار دهند. خوشبختانه همین هماهنگی نتیجه داد و معلوم شد كه پیمان در شهرستان ورامین به اتهام حمل مواد‌مخدر دستگیر شده است. هرچند او در ابتدا سعی داشت تا با هویت جعلی، پلیس را گمراه كند اما خیلی زود با انگشت‌نگاری و بررسی سوابق وی هویت اصلی پیمان شناسایی شد. در همین حال سرهنگ كارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: این مرد آتش افروز به اتهام قتل عمد بازداشت شده است و و تحقیقات از او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha