قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در موضوع مواد مخدر سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور وارد می‌شود که برخی متوجه مردم و برخی متوجه دولت است.

مواد مخدر سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور وارد می‌کند

سلامت نیوز: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در موضوع مواد مخدر سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور وارد می‌شود که برخی متوجه مردم و برخی متوجه دولت است.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا جزینی ادامه داد: در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های خود را مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب قرار داده‌ایم و پیشگیری، درمان، کاهش آسیب، مقابله و حمایت اجتماعی از معتادان بی‌بضاعت در دستور کار ما قرار دارد.

وی ابراز داشت: یکی از فعالیت‌های پیشگیرانه ما در حوزه مدرسه‌ها و محیط‌های آموزشی است و روحانیان نقش اساسی در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵۶ کارگاه آموزشی ویژه طلبه‌ها برگزار شد و امسال نیز شبکه تبلیغی مبارزه با مواد مخدر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را ایجاد کرده‌ایم.

بنابر اعلام روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، جزینی افزود: در ارتباط با فرآیند مبارزه با مواد مخدر نیازمند این هستیم که آحاد مردم مشارکت کنند دراین راستا دو هزار و ۲۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه اقدام‌های پیشگیرانه تشکیل شده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha