مقادیر بسیار زیادی تنقلات و گوشت غیربهداشتی در محله دربند کشف شد

سلامت نیوز:مقادیر بسیار زیادی تنقلات، آلوچه، لواشک و گوشت غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در محله دربند کشف و معدوم شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، گشت مشترک تعزیرات به اتفاق کارشناسان بهداشت در منطقه دربند حضور یافت.
تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان لواشک و تنقلات و همچنین رستوران های منطقه پس از اینکه متوجه حضور گشت تعزیرات شدند مغازه های خود را بستند.
در این گشت مشترک تعزیرات کارشناس بهداشت به وجود رنگ های صنعتی و به ویژه رنگ فرش در لواشک و آلوچه های عرضه شده اشاره کرد.
در بازدید از یکی از رستوران های این محله نیز مقادیر زیادی دیزی منجمد کشف شد که فروشنده ادعا می کرد بامداد امروز آماده و داخل یخچال کرده است.
کارشناس بهداشت گفت: به طور قطع این دیزی های آماده شده مربوط به چند روز پیش است و دیزی بلافاصله بعد از آماده شدن باید به مصرف برسد و انتقال آن به یخچال و گرم کردن مجدد آن مشکل بهداشتی دارد.
از یکی از رستوران های دیگر این محله نیز مقادیر بسیار زیادی گوشت چرخ کرده منجمد و بدون تاریخ مصرف کشف و همه مواد کشف شده درمحل با مواد شیمیایی معدوم شد.
حسن بیگی رئیس گشتهای مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در حاشیه این گشت به خبرنگار ما گفت: ‌تعدادی از واحدهای صنفی این محله تا چند روز آینده پلمپ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha