درخواست طلاق زن جوان و مخالفت شوهرش، انگیزه تیراندازی مرگبار مقابل بیمارستان عرفان بود.

طلاق؛ انگیزه تیراندازی مقابل بیمارستان عرفان

سلامت نیوز: درخواست طلاق زن جوان و مخالفت شوهرش، انگیزه تیراندازی مرگبار مقابل بیمارستان عرفان بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، عامل این سوء‌قصد مردی کارمند به نام مسعود بود که عصر ششم اردیبهشت سراغ همسرش در بیمارستان عرفان تهران رفت. زن پس از تعطیلی شیفت کاری سوار سمند خود شد که مقابل در پارکینگ همسرش نیز داخل ماشین نشست. مسعود اسلحه را به سمت همسرش گرفت و قبل از این که او فرصت فرار پیدا کند، دو گلوله به سرش شلیک کرد. بعد هم گلوله‌ای به سر خود شلیک کرد.

مرد جوان بر اثر شدت صدمات جان باخت، اما همسرش همچنان در بیمارستان بستری و در جدال با مرگ به سر می‌برد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا آغاز شد.

در این مرحله از تحقیقات، صمیمی‌ترین دوست این زن به ماموران گفت: دوستم از زندگی مشترکشان یک دختر هشت ساله دارد. چند ماه بود که با شوهرش اختلاف‌هایی پیدا کرده و می‌خواست از او جدا شود؛ اما شوهرش حاضر به این جدایی نبود. دوستم چند بار توسط شوهرش تهدید به مرگ شده بود تا از جدایی منصرف شود. عصر روز حادثه به من گفت شوهرش دوباره او را تهدید کرده و حتی به پارکینگی که خودرویش را پارک کرده، آمده است.

همچنین عموی مسعود به پلیس آگاهی رفت و به کارآگاهان گفت: این دو نفر برادرزاده‌هایم هستند. آنها 12 سال پیش با هم ازدواج کردند. ثمره زندگی‌شان دختری هشت ساله است. زن زخمی در اتاق عمل بیمارستان کار می‌کرد و شوهرش در اداره آب و فاضلاب به کار مشغول بود. از حدود پنج ماه قبل اختلاف‌هایشان علنی شد. زن جوان می‌خواست از شوهرش طلاق بگیرد. اما او حاضر به این جدایی نبود و سرانجام این حادثه تلخ را رقم زد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha