دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 181695

شهردار منطقه 9 از کاشت 2 هزار اصله درخت کاج در منطقه خبر داد و گفت: این درختان در 45 متری زرند حدفاصل سه راه آذری تا پل شیر پاستوریزه کاشته می شود.

سلامت نیوز: شهردار منطقه 9 از کاشت 2 هزار اصله درخت کاج در منطقه خبر داد و گفت: این درختان در 45 متری زرند حدفاصل سه راه آذری تا پل شیر پاستوریزه کاشته می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، حمید محسنی گفت: براساس برنامه ریزی مناسبی که برای توسعه فضای سبز و ارتقا زیبایی محلات در نظر گرفته شد ، طرح توسعه فضای سبز در 2 سال اخیر به شکل جدی تری پیگیری شد.

وی افزود: در همین مدت 190 هکتار فضای سبز در منطقه 9 ایجاد شد که رشد قابل توجه سرانه فضای سبز را در برداشت.

شهردار منطقه 9 با اشاره به کاشت 2 هزار اصله درخت کاج در معبر 45 متری زرند گفت: عملیات بازسازی و بازپیرایی فضای سبز پیاده روی شمالی، جنوبی و رینگ میانی این خیابان در حال اجراست.

محسنی تصریح کرد: طرح افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه در اولویت برنامه ها قرار گرفته و بر همین اساس با استفاده از ظرفیت‌ها و فضاهای بلااستفاده ، اقدامات مناسبی در راستای توسعه فضای سبز و آموزش و فرهنگ ‌سازی مناسب جهت آگاه‌سازی شهروندان انجام شده است.

به گفته وی، توسعه فضای سبز، ارتقاء کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا، چشم انداز و ایجاد منظر مناسب و ارتقا روحیه شهروندی در قالب طرح های متنوعی به صورت فصلی و زمان بندی شده اجرایی خواهد شد.ه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha