دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، عنوان کرد: خواهر یازده ساله در اردوی مدرسه به دنبال شنیدن خبر جراحت برادر کوچکش به طرف برادرش می‌دود که متاسفانه به زمین می‌خورد و جانش را از دست می‌دهد.

فوت دانش آموز ملکانی در اردوی مدرسه

سلامت نیوز:مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، عنوان کرد: خواهر یازده ساله در اردوی مدرسه به دنبال شنیدن خبر جراحت برادر کوچکش به طرف برادرش می‌دود که متاسفانه به زمین می‌خورد و جانش را از دست می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، از مرگ دانش آموز دختر 11 ساله ملکانی در اردوی دانش آموزی خبر داد و گفت: ساعت 16 بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) یک مورد ضربه به سر دختر 11 ساله در ارتفاعات کوه شیروان شاهلو در 20 کیلومتری ملکان به اپراتوری فوریت‌های پزشکی ملکان گزارش شد.

وی ادامه داد: تکنسین‌های پایگاه ملکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ ولی به علت شدت ضربه به سر این دختر بچه جان باخته بود.

حسینقلی‌زاده گفت: به گفته همکلاسی‌ها و مربیان، این کودک به همراه برادر 7 ساله خود در این اردو حضور داشت و به دنبال خبر جراحت برادر کوچکش در اردو، به طرف برادرش می‌دود که زمین خورده و دچار ضربه به سر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha