عامل قتل عام خانوادگی در شهرك دوكوهه اندیمشك، پدر خانواده بود. او كه از بیماری روانی رنج می‌برد، پس از كشتن همسر و دخترش، با شلیك گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.

عامل قتل عام خانوادگی در اندیمشک پدر خانواده بود

سلامت نیوز: عامل قتل عام خانوادگی در شهرك دوكوهه اندیمشك، پدر خانواده بود. او كه از بیماری روانی رنج می‌برد، پس از كشتن همسر و دخترش، با شلیك گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشك با اعلام این خبر گفت: «بررسی صحنه جرم از جمله قفل بودن در ساختمان محل وقوع حادثه، كشف اسلحه در كنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و نداشتن مساله اخلاقی و نحوه استقرار اجساد (سر دختر روی سر مادرش قرار گرفته بود) همگی نشان می‌دهد كه پدر خانواده ابتدا همسر و دختر خود را با شلیك گلوله كشته و سپس به سمت خود نیز تیراندازی كرده است.»


به گفته صادق جعفری چگنی، براساس یافته‌های پلیس، پدر خانواده - عامل قتل- مردی ٣٣ ساله است كه نه تنها خود از بیماری روانی رنج می‌برد بلكه دختر ٥ ساله‌اش هم معلولیت شنوایی و بینایی داشت. او پیش از این نیز چند بار تقاضای انتقال محل كار خود به لرستان را كرده اما با عدم موافقت از سوی كارفرمایانش روبه‌رو شده بود.
چهارشنبه ٨ اردیبهشت امسال، جسد سه نفر از اعضای یك خانواده (پدر، مادر و دختر) در خانه‌شان در شهرك دوكوهه اندیمشك كه با شلیك گلوله به قتل رسیده بودند، از سوی یكی از آشنایان‌شان پیدا شد. او پس از باخبركردن ماموران پلیس از حادثه گفت: چند روز بود كه خبری از آنها – كشته‌شده‌ها – نداشتم برای همین، روز حادثه، به خانه شان رفتم تا حال‌شان را جویا شوم اما وقتی رسیدم، هرچه در زدم كسی جوابم را نداد. تلفن‌شان هم خاموش بود. خیلی نگران شدم برای همین با كمك همسایه‌ها در را باز كردم اما به محض ورود با جسدشان روبه‌رو شدم.»

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha