مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات توانبخشی در مراکز درمانی هلال احمر در هفته هلال خبر داد.

تخفیف ۵۰ درصدی خدمات توانبخشی در هفته هلال

سلامت نیوز:مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات توانبخشی در مراکز درمانی هلال احمر در هفته هلال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، افشین علیخانی روز دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته هلال احمر که از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، گفت: تیم‌های واکنش سریع برای فعالیت‌های بین‌المللی با معیارهای سختی که فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ مشخص می‌کند، مورد تائید قرار می‌گیرند و ایران پس از ژاپن تنها کشوری بوده که در آسیا موفق شده این تیم‌ها را داشته باشد.

وی افزود: تیم‌های واکنش سریع بر اساس درخواست فدراسیون بین‌المللی و نوع حادثه در صحنه‌های بین‌المللی حاضر شده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اینکه کسب آموزش‌های لازم و آموزش‌های مربوطه در این تیم‌ها بسیار حائز اهمیت است،‌گفت:‌ با این وجود کشور ما توانسته استانداردهای لازم را به دست آورد بطوریکه در رابطه با آوارگان مستقل یونان، صلیب سرخ از ما دعوت کرد و ما دو تیم به آنها معرفی کردیم که عمده افراد تشکیل دهنده این تیم به دلیل تسلط به زبان عربی از استان خوزستان بودند.

علیخانی در ادامه در رابطه با هفته هلال‌احمر اظهار داشت: تمامی خدمات توانبخشی به جز اورتز و پروتز با تخفیف ۵۰ درصدی در سراسر شعب استان‌های کشور ارائه می‌شود و نیروهای ما آمادگی دارند کمک‌های لازم را در این زمینه به بیماران نیازمند ارائه دهند.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha