پلیس بابل مدت‌ها بود که گشت هایش را برای به دام انداختن یک فرد ویژه بسیج کرده بود. او در تاریکی شب چون شبح از تیرهای برق بالا می‌رفت و در چشم برهم زدنی منطقه‌ای را در تاریکی فرو می‌برد.

سلامت نیوز: پلیس بابل مدت‌ها بود که گشت هایش را برای به دام انداختن یک فرد ویژه بسیج کرده بود. او در تاریکی شب چون شبح از تیرهای برق بالا می‌رفت و در چشم برهم زدنی منطقه‌ای را در تاریکی فرو می‌برد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران نوشت: پلیس به دنبال دزد سیم‌های برق بود. مردی که با اقدام‌های خود مردم این شهر و روستاهای اطراف را کلافه کرده بود.  تلاش‌ها برای ردیابی این مرد ناشناس ادامه داشت تا اینکه یکی از دوربین‌های نصب شده خیابانی تصویر او را شکار کرد.

با شناسایی چهره این دزد، اقدام‌هایی برای به دست آوردن ردی از مخفیگاه او در دستور کار قرار گرفت تا اینکه کلبه روستایی که به عنوان پایگاه سرقت‌های او بود به محاصره مأموران درآمد.

سرهنگ «سید محسن جعفری» فرمانده پلیس بابل درباره این دزد ویژه می‌گوید: در پی وقوع چند سرقت سیم برق و کابل در سطح بابل و روستاهای حومه این شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.  وی افزود: مأموران پس از شناسایی دزد با تقویت گشت‌های پلیس و انجام اقدام‌های ویژه، وی را که «مهدی» 32 ساله است در مخفیگاهش در یکی از روستاهای حومه شهر دستگیر کردند.


این دزد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بیش از20 سرقت سیم برق به میزان یک هزار و 600 متر در سطح شهر و روستاهای حومه شهر اقرار کرد.  سرهنگ جعفری با اشاره به ویژگی‌های فردی دزد عنوان داشت که وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ادعا کرد بدنش نسبت به برق مقاوم بوده و به هیچ وجه حتی در زمان بارندگی و خیس بودن لباس‌ها دچار برق گرفتگی نخواهد شد.


کارآگاهان پلیس برای اطمینان از ادعای این شخص وی را با رعایت همه جوانب ایمنی مورد آزمایش قرار دادند که در نتیجه مشخص شد هرگز این مرد دچار برق گرفتگی نخواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha