مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: هیچ‌گاه به‌دنبال حمایت یک‌وجهی از کارگران و کارفرمایان نبوده‌ایم.

مجلس دهم رسیدگی به مشکلات کارگران را در اولویت قرار دهد

سلامت نیوز:مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: هیچ‌گاه به‌دنبال حمایت یک‌وجهی از کارگران و کارفرمایان نبوده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،احمد غریوی  با بیان اینکه هیچ‌وقت به دنبال حمایت یک‌وجهی از کارگران و کارفرمایان نبوده و همواره به دنبال رفع دغدغه‌های هر دو گروه بوده‌ایم، افزود: با توجه به انتخاب نمایندگان مردم استان در مجلس دهم، انتظار می‌رود نمایندگان مردم زنجان در خانه ملت، بحث رسیدگی به دغدغه‌ها و مشکلات کارفرمایان و کارگران را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای تحقق شعار سال، اهتمام به مقوله اشتغال است، تصریح کرد: بدون شک، اولویت مجلس آینده، توجه به مقوله اشتغال و حمایت از تولید ملی خواهد بود؛ چرا که با این رویکرد می‌توان شاهد رونق بیش از پیش صنعت و تولید در داخل کشور بود و این مهم می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

غریوی با یادآوری اینکه رسیدگی به مشکلات کارگران و کارفرمایان از سوی نمایندگان مجلس، نشان‌دهنده توجه ویژه قوه مقننه به رفع مشکل اشتغال به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر آن است که مردم از نمایندگان خود انتظار دارند تا به دغدغه‌های پیرامون حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری رسیدگی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان با بیان این که با توجه به لزوم وجود هم‌دلی بین مسوولان، نمایندگان منتخب و مردم، انتظار می رود مشکلات اقتصادی برطرف شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روز انتخابات، شاهد حضور خیل عظیم جامعه کارگری در پای صندوق‌های رأی بودیم؛ لذا همین جامعه کارگری از نمایندگان استان در خانه ملت انتظار دارند به مشکلات‌شان در چارچوب قانون رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha