سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 181843

زن جوانی که با شلیک دو گلوله از سوی شوهرش در مقابل بیمارستان عرفان به کما رفته بود، دیشب تسلیم مرگ شد. همسر این زن که پس از تیراندازی، اقدام به خودکشی کرده بود در کمتر از 24 ساعت از حادثه فوت کرد.

سلامت نیوز:زن جوانی که با شلیک دو گلوله از سوی شوهرش در مقابل بیمارستان عرفان به کما رفته بود، دیشب تسلیم مرگ شد. همسر این زن که پس از تیراندازی، اقدام به خودکشی کرده بود در کمتر از 24 ساعت از حادثه فوت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، عصر 6 اردیبهشت امسال، هنگام تعطیلی شیفت کاری بیمارستان عرفان، مرد جوانی جلوی بیمارستان عرفان رفت و منتظر ماند همسرش که پرسنل اتاق عمل بیمارستان عرفان بود، بعد از پایان شیفت کاری‌اش به او بپیوندد. با حضور زن جوان، آنها به سمت خودروی سمند خود رفتند، اما به محض سوار شدن، مرد جوان به طرف همسرش که پشت فرمان نشسته بود دو تیر شلیک کرد و بعد از آن خود را نشانه گرفت.

نگهبان بیمارستان و پارکینگ و افراد حاضر صدای شلیک را شنیده و به سمت آنها می‌روند. شاهدان ماجرا، بلافاصله هر دوی آنها را به بیمارستان انتقال می دهند. بازپرس سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل پایتخت با اعلام این خبر به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد.

با گذشت چند ساعت مراقبت، عامل این تیراندازی بر اثر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد. در ادامه تحقیقات یکی از اقوام متهم، انگیزه این موضوع را درخواست جدایی زن جوان از همسرش عنوان کرد.

درحالی که زن جوان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان عرفان بستری بود، صبح امروز تسلیم مرگ شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha