مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان یك زن 70 ساله معلول جان خود را از دست داد.

عکس/زن بیمار در میان شعله‌های آتش بیمارستان بزارجان جان باخت

سلامت نیوز:مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان یك زن 70 ساله معلول جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم قائدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه آتش سوزی بامداد امروز بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان این استان یك زن 70 ساله معلول كه در این بیمارستان بستری بود، بر اثر سوختگی جان خود را از دست داد.

وی افزود: در زمان آغاز آتش سوزی در این بیمارستان 13 بیمار بستری بودند كه با كمك نیروهای بیمارستان، آتش نشانان و امدادگران همه بیماران از ساختمان آتش گرفته خارج و برای پیگیری درمان به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.


وی اضافه كرد: هم اكنون حال مابقی بیماران انتقالی از بیمارستان 17 شهریور به شهید گنجی رضایت بخش گزارش شده است.

قائدی بیان كرد: هم اكنون آتش سوزی در بیمارستان 17 شهریور برازجان بطور كامل خاموش شده و نیروهای مدیریت بحران، آتش نشانان و امدادگران در حال پاكسازی محل هستند.

وی یادآورشد: با وجود اینكه نیروهای آتش نشانی شهرداری برازجان پس از 15 دقیقه از آغاز آتش سوزی در محل حادثه حضور یافته و مشغول خاموش كردن آتش بودند اما به دلیل استفاده از پی وی سی بعنوان دیوارپوش دراین بیمارستان حجم آتش سوزی گسترده شده بود و مهار آن سه ساعت طول كشید.

مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهاركرد: مدیریت بحران در این حادثه بخوبی صورت گرفت و نیروهای آتش نشان و ستاد مدیریت بحران از شهرهای مختلف استان به كمك همكاران خود در شهر برازجان آمدند و خسارت و تلفات حادثه را به حداقل كاهش دادند.



قائدی گفت: علت آتش سوزی اتصال برق در مونیتورینگ بخش آی سی یو بوده كه باعث خسارت كلی به بخشهای آی سی یو، قلب و درمانگاه تخصصی این بیمارستان شده است.

وی افزود: میزان خسارت این حادثه پس از بررسی نهایی كارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha