ثبت نام بیست و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی برای داوطلبان این دوره آغاز شده است و تا 14 آذر ماه ادامه دارد.

 آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی 9 صبح روز پنجشنبه 15 بهمن ماه سال جاری در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود. آزمون شفاهی این دوره در روزهای جمعه و شنبه 16 و 17 بهمن براساس برنامه زمان بندی برگزار خواهد شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به دانشگاههای علوم پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و با در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی یا آزاد) صرفاً در یک رشته فوق تخصصی پزشکی ثبت نام کنند.

داوطلبان جایز رتبه های آزمون دانشنامه تخصصی که مشمول خدمت وظیفه هستند باید برای ثبت نام در روزهای اول تا چهارم آذر ماه به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت مراجعه کنند. عدم حضور این گروه از داوطلبان به منزله عدم تمایل شرکت در آزمون محسوب می شود.

تغییر رشته پس از ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر نخواهد بود و به مدارکی که پس از اتمام مهلت مقرر ثبت نام به دانشگاه محل ثبت نام ارائه شود ترتیب اثر داده نمی شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت داوطلبان شرکت در این آزمون باید دارای مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز و یا گواهی قبولی آن از دانشگاه یا مراکز مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برگ پایان خدمت نظام وظیفه یا معافی برای آقایان و گواهی صادره از سوی معاونت سلامت مبنی بر اتمام کلیه تعهدات قانونی حداکثر تا تاریخ 25 شهریورماه سال 89 باشند.

بر اساس تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی و به منظور تکمیل کادر هیئت علمی فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی کشور 50 درصد از ظرفیت هر رشته - محل به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اختصاص خواهد داشت.

کارت ورود به آزمون در روزهای 13 و 14 بهمن در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی توزیع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha