بخشنامه نقل‌ و انتقال فرهنگیان در سال ۹۵ توسط معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد که بر اساس آن، شرایطی برای انتقال دائم و موقت اعلام شده است.

سلامت نیوز:بخشنامه نقل‌ و انتقال فرهنگیان در سال ۹۵ توسط معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد که بر اساس آن، شرایطی برای انتقال دائم و موقت اعلام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، در این بخشنامه آمده است: در راستای افزایش بهره‌وری و کارآیی کارکنان وزارت آموزش و پرورش و افزایش رضایت شغلی فرهنگیان، استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به اداره کل اموزش و پرورش استان‌ها تفویض می‌ شود.

متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط شیوه نامه باید با مراجعه به سایت نقل و انتقال به آدرس ENTEGHAL.MEDU.IR نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را برای بررسی به امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش منطقه مبدأ ارائه کنند.

تعیین و تدوین ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استانی براساس نیاز اعلام شده مناطق و با تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان به عهده اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

درخواست ثبت شده متقاضیان در سامانه مشروط به عدم نیاز مبدأ است به گونه‌ای که در منطقه مبدأ در گروه و جنس متقاضی هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و نیاز مقصد به گونه‌ای باشد که در منطقه مقصد در گروه و جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد و انقال با رعایت بند الف ماده ۶۵ قانون برنامه پنجم توسعه و سایر ضوابط مورد بررسی قرار گرفته و زمینه انتقال افراد مطابق جداول نیاز و عدم نیازی که توسط کمیته برنامه ریزی استان تأیید شده و امتیاز مکتسبه اقدام شود.

 شرایط و مقررات انتقال دائم

الف: دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۵ به حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی آزمایشی و پیمانی.

تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم،‌تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کارمعین جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد.

ب: نداشتن تعهد خاص به منطقه مبدا

ج: همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آئین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون رعایت شرایط فوق منتقل می‌شوند.

 شرایط و مقررات انتقال موقت:

الف: دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۵ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی

ب: مستخدمینی که در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش‌وپرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از علمی کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشندهمسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل (مشمولین تبصره ذیل ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد.

ج: متقاضیانی که به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی منطقه و تأیید کمیته برنامه‌ریزی استان مبدا و مقصد دارای شرایط حاد و خاص باشند.

د: افرادی که متقاضی انتقال به منطقه آزاد کیش (هرمزگان) هستند.

 جدول زمان‌بندی نقل و انتقال

ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدا توسط متقاضیان از اول خرداد تا ۲۴ تیر ۹۵
کنترل بررسی فرم‌های درخواست و امتیاز بندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط آموزش و پرورش منطقه مبدا از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۳۱ تیر ۹۵
بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر توسط آموزش و پرورش مبدا از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۷ مرداد ۹۵
بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر توسط آموزش‌وپرورش مقصد از تاریخ ۲ مرداد تا ۲۰ مرداد ۹۵
اعلام نتیجه توسط آموزش و پرورش مبدا در تاریخ ۳۱ مرداد ۹۵






برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha