سخنگوی سازمان امداد و نجات،‌ با اشاره به مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌ طوفان و وزش شدید باد در بوشهر سبب وقوع حادثه برای ۲۰ مسافر شد.

وقوع طوفان شدید در بوشهر/ جزئیات زمین‌لرزه در استان فارس

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات،‌ با اشاره به مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌ طوفان و وزش شدید باد در بوشهر سبب وقوع حادثه برای ۲۰ مسافر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی  در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌برخورد پژو 405 با پژو 206 ساعت 18:25 روز گذشته در کیلومتر 25 محور خواف به قاین در خراسان رضوی سبب حادثه دیدن 10 مسافر شد که نیروهای امدادی جان همه حادثه‌دیدگان را از مرگ نجات دادند.

وی افزود: واژگونی پژو 206 SD نیز ساعت 21:42 شب گذشته سبب مرگ یک مسافر و مصدوم شدن یک سرنشین در محور رزن ـ‌ قزوین شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام شده و فرد مصدوم را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات، گفت:‌طوفان و ورزش باد شدید ساعت یک بامداد امروز در شهرستان گناوه بوشهر سبب بروز حادثه برای بیش از 20 مسافر شد که نیروهای امدادی همه حادثه‌دیدگان را اسکان اضطراری دادند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: زمین‌لرزه 4.2 ریشتری نیز ساعت 22:03 شب گذشته در شهرستان فراشبد استان فارس سبب بروز حادثه شد که خوشبختانه بر اساس بررسی تیم‌های ارزیاب این زمین‌لرزه خسارات جانی و مالی به همراه نداشته است.



 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha