سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 SD در محور رزن ـ‌ قزوین یک کشته برجای گذاشت.

واژگونی پژو 206 در قزوین یک کشته برجای گذاشت

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 SD در محور رزن ـ‌ قزوین یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: ساعت 18:25 روز گذشته برخورد پژو 405 با پژو 206 در کیلومتر 25 محور خواف به قاین در خراسان رضوی سبب حادثه دیدن 10 مسافر شد که نیروهای امدادی جان همه حادثه‌دیدگان را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه پژو 206 SD خبر داد و گفت: ساعت 21:42 شب گذشته نیز واژگونی خودرو منجر به مرگ یک مسافر و مصدومیت یک سرنشین در محور رزن ـ‌ قزوین شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام و مصدوم را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات یادآور شد: توفان و ورزش باد شدید ساعت یک بامداد امروز در شهرستان گناوه بوشهر سبب بروز حادثه برای بیش از 20 مسافر شد که نیروهای امدادی همه حادثه‌دیدگان را اسکان اضطراری دادند.

مرتضوی ادامه داد: زمین‌لرزه 4.2 ریشتری نیز ساعت 22:03 شب گذشته در شهرستان فراشبد استان فارس سبب بروز حادثه شد که خوشبختانه بر اساس بررسی تیم‌های ارزیاب این زمین‌لرزه خسارات جانی و مالی به همراه نداشته است.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha