راز مرگ مرموز پسر ۱۵ ساله با تحقیقات بازپرس جنایی برملا شد. مادر این پسر در تحقیقات اولیه مدعی بود که پسرش دست به خودکشی زده است اما بررسی‌ها از یک جنایت پرده برداشت.

کودک‌کار قربانی رویای زندگی بهتر مادرش/ مادر قاتل به فرزندش ترامادول خوراند

سلامت نیوز: راز مرگ مرموز پسر ۱۵ ساله با تحقیقات بازپرس جنایی برملا شد. مادر این پسر در تحقیقات اولیه مدعی بود که پسرش دست به خودکشی زده است اما بررسی‌ها از یک جنایت پرده برداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، ماجرا با مرگ پسر ۱۵ ساله‌ای آغاز شد که در ابتدا تصور می‌شد او دست به خودکشی زده است. چندی پیش پسر نوجوانی به یکی از بیمارستان‌های مشهد توسط مادر و دایی‌اش انتقال داده شد. بدن بی‌جان پسر نوجوان حکایت از مرگ او داشت و تلاش‌های کادر درمانی برای احیای او نیز بی‌نتیجه بود.

خودکشی یا جنایت

باتوجه به مشکوک بودن مرگ پسر ۱۵ ساله، موضوع به بازپرس ویژه قتل مشهد اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر بازپرس احمدی‌نژاد به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی بیمارستان شده و تحقیقات را از زن جوان و برادرش آغاز کردند. دایی پسر نوجوان در این رابطه به بازپرس جنایی گفت: برای کار به مشهد آمده بودم و امروز برای دیدن خواهرم به خانه او رفتم. خواهرم به من گفت روزبه، پسر خواهرم،حالش خوب نیست و بی‌حال است. من هم برای پرسیدن حال روزبه به اتاقش رفتم. او با صورتی پریده به خواب رفته بود، چند باری او را صدا زدم اما جوابی نداد. دستم را روی پیشانی‌اش گذاشتم که متوجه شدم، بدنش سرد است. فورا با کمک خواهرم او را به بیمارستان رساندیم.

مادر روزبه نیز در این رابطه به بازپرس جنایی گفت: آبگرمکن خانه‌مان خراب است و چند بار به صاحبخانه این موضوع را گفتم؛ اما او پشت گوش انداخت. برای همین روزبه مجبور شد که روز گذشته با آب سرد حمام کند. این حمام باعث سرماخوردگی او شد و برای اینکه حالش بهتر شود به او قرص سرماخوردگی دادم. با خوردن قرص روزبه خوابید و زمانی که برادرم به سراغش رفت متوجه شدیم که او مرده است. تصور می‌کنم پسرم سکته کرده است.

اظهارات ضد و نقیض

درحالی که زن جوان علت مرگ پسرش را سکته بر اثر مصرف قرص سرماخوردگی اعلام کرده بود، در ادامه تحقیقات زن جوان اظهارات دیگری را مطرح کرد. او در ادامه بررسی‌ها در رابطه با مرگ پسرش گفت: حقیقت این است که پسرم خودکشی کرده است و من سعی داشتم تا با اظهارات دروغین، وانمود کنم که پسرم سکته کرده و دیگران از این خودکشی با خبر نشوند. اینطوری می‌خواستم آبروی خودم و پسرم را حفظ کنم. من چندین سال قبل از همسرم جدا شدم و خودکشی پسرم برای من خیلی بد می‌شد، برای همین دروغ گفتم.

تناقض‌گویی‌های زن جوان و خودکشی پسر ۱۵ ساله، شک بازپرس جنایی را بیشتر برانگیخت. سوالی که در‌‌ همان تحقیقات اولیه برای بازپرس جنایی مطرح شد این بود که چرا یک پسر ۱۵ ساله باید دست به خودکشی بزند؟ بدین ترتیب فرضیه جنایت توسط زن جوان از سوی بازپرس جنایی مطرح شد.

مدارکی برای اثبات یک جنایت

درحالی که زن جوان اصرار داشت که پسرش خودکشی کرده است، تحقیقات ادامه یافت، در بررسی‌ها مشخص شد که صبح روز حادثه مادر روزبه با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده که حال پسرش بد است اما زمانی که امدادگران وارد خانه شده و با حال بد روزبه مواجه شدند، اعلام می‌کنند که روزبه باید به بیمارستان انتقال داده شود اما زن جوان از انتقال پسرش به بیمارستان خودداری کرده و مدعی شده که خودش او را به بیمارستان می‌برد.

از طرفی مشخص شد که زن جوان روز حادثه چندین بار با خواهرش تماس گرفته و به او گفته که از دست روزبه خسته شده است و از او پرسیده است که آیا چند قرص ترمادول باعث مرگ می‌شود؟ مدارک به‌دست آمده، حکایت از آن داشت که مرگ پسر نوجوان، خودکشی نبوده و فرضیه قتل قوت گرفت.

با به‌دست آمدن مدارک در این رابطه، شامگاه‌‌ همان روز، مجددا تحقیقات از زن جوان صورت گرفت. مادر روزبه که همچنان مصر بود که پسرش با خوردن قرص دست به خودکشی زده است، در مواجه با مدارک لب به اعتراف گشود و به قتل پسر ۱۵ ساله‌اش اعتراف کرد.

سدی بر سر راه

زن جوان در رابطه با قتل پسرش به بازپرس احمدی‌نژاد گفت: وقتی روزبه به دنیا آمد؛ از همسرم جدا شدم. همسرم به من مشکوک بود و همین مساله باعث اختلاف بین ما شده بود. من دلم نمی‌خواست خودم را در قید و بند زندگی ببینم و برای همین هم با درخواست او برای جدایی، موافقت کردم. بعد از آن روزبه نزد من ماند و او را بزرگ کردم اما هر چه او بزرگ‌تر می‌شد، بیشتر با واقعیت‌های زندگی مواجه می‌شد.

او ادامه داد: روزبه پسر آرامی بود، برای آنکه کمک خرج من باشد، در یک نانوایی مشغول به کار شده بود اما من او را سد راهم می‌دیدم، برای همین تصمیم گرفتم که پسرم را از سر راه بردارم. حس می‌کردم بودن او باعث شده تا من نتوانم کارهایی انجام دهم. روز قبل از اینکه روزبه بمیرد؛ او به حمام رفت و سرما خورد. سرماخوردگی او بهترین زمان برای اجرای نقشه من بود.

مادر روزبه گفت: شروع کردم به دادن ترمادول به روزبه، او تصور می‌کرد، قرص‌هایی که به او می‌دهم قرص سرماخوردگی است. قرص‌ها او را بی‌حال کرده بود و به سختی نفس می‌کشید. صبح وقتی وضعیت جسمی او را دیدم؛ دلم به حالش سوخت و برای همین با اورژانس تماس گرفتم. اما زمانی که امدادگران آمدند و می‌خواستند او را با خود به بیمارستان ببرند؛ با خودم گفتم اگر روزبه زنده بماند؛ هرگز روی خوشی را نمی‌بینم. اگر او زنده می‌ماند؛ سد راه من از بین نمی‌رفت و همین مساله باعث شد تا در نقشه خود برای قتل او مصمم شوم. به همین دلیل به امدادگران اورژانس گفتم که خودم او را به بیمارستان می‌برم. بعد از رفتن آن‌ها، دوباره به روزبه قرص دادم، حدود هشت قرص به پسرم دادم. نزدیکی‌های ظهر بود که برادرم به خانه ما آمد و سراغ روزبه را گرفت. گفتم سرما خورده و حالش بد است و زمانی که به سراغ پسرم رفت، متوجه شد که او مرده است.

درخواست قصاص

به‌دنبال اعتراف زن جوان به قتل پسرش، بازپرس جنایی دستور شناسایی پدر روزبه را صادر کرد. با شناسایی پدر مقتول و در جریان قرار گرفتن او از این حادثه، مرد میانسال خواهان قصاص همسر سابق خود به خاطر قتل پسرش شد.

در ادامه بررسی‌ها، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که پسر نوجوان با بیش از ۸ قرص مرده است و احتمال دارد که مادر سنگدل به پسرش بیش از ۳۰ قرص داده است.

علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این رابطه گفت: طبق نظر پزشکی قانونی احتمال اینکه این زن حدود ۳۰ قرص به فرزندش خورانده باشد هم وجود دارد که این نیازمند بررسی بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ارشاویر ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    عجب صبری خدا دارد.....