پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 18224

مسئول اجرایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی از تمدید مهلت زمانی برای ثبت نام برای داوطلبان آزمون دستیاری خبر داد و گفت: داوطلبان آزمون دستیاری تا 7 آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر مهدی میرزایی گفت: مهلت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از 5 آبان آغاز شد و بر اساس اعلام قبلی 5 آذر ماه پایان می یافت که این مهلت زمانی تا ساعت 23 روز 7 آذرماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: کلیه افرادی که تاکنون در آزمون ثبت نام نکرده اند، می توانند تا تاریخ اعلام شده در این آزمون ثبت نام کنند همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر مذکور فرم ثبت نام را تکمیل کرده و بنا به دلایلی تمایل به ویرایش فرم ثبت نام خود دارند مجاز هستند که در روزهای 6 و 7 آذرماه به ویرایش فرم ثبت نامی خود بپردازند.

مسئول اجرایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی تاکید کرد: پس از مهلت مذکور هیچگونه تغییر و تبدیلی در فرم های ثبت نامی امکان پذیر نیست و مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

وی با اشاره به تعداد داوطلبانی که تاکنون ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون حدود 14 هزار و 200 نفر در سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تخصصی ثبت نام کرده اند و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون دستیاری پنجشنبه 29 بهمن ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود و کارت ورود به آزمون نیز در روزهای 27 و 28 بهمن ماه توزیع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha