سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 182420

سازمان هواشناسی اعلام کرد:امروز در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استانهای تهران، قزوین، كرج و سمنان و بتدریج شمال شرق كشور شدت بارش ودر جنوب وشرق کشور باد شدید و گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

تهران بعد از ظهر بارانی می‌شود

سلامت نیوز:سازمان هواشناسی اعلام کرد:امروز در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استانهای تهران، قزوین، كرج و سمنان و بتدریج شمال شرق كشور شدت بارش ودر جنوب وشرق کشور باد شدید و گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده با با گذر ناوه تراز میانی جو از غرب كشور و حركت شرق سوی آن در مناطق شمال غرب، غرب، مركز، دامنه های زاگرس مركزی، دامنه های البرز مركزی و بخشهایی از شمال شرق و شرق كشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: امروز شدت بارش در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استانهای تهران، قزوین، كرج و سمنان و به تدریج شمال شرق كشور پیش بینی می شود.

به گفته وی شدت بارش در مركز، دامنه های جنوبی البرز شامل استانهای تهران، قزوین، كرج و سمنان و بتدریج شمال شرق كشور خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد.

آن گونه که سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب كشور به دلیل وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی کشور هوای تهران را نیمه ابری تا ابری دربعد از ظهر رگبار و رعد و برق گاهی وزش بادشدید و تگرگ پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha