عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری به جای فعالیت‌های غیرضرور، با توجه به کمبود آب در تهران به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند. شمال تهران با کم‌آبی مواجه شده/ شهرداری به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند

شمال تهران با کم‌آبی مواجه شده/ شهرداری به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند

سلامت نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری به جای فعالیت‌های غیرضرور، با توجه به کمبود آب در تهران به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند.
شمال تهران با کم‌آبی مواجه شده/ شهرداری به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمد حقانی؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه علی‌رغم تمامی کاستی‌ها و مشکلات فعالیت آب و فاضلاب در مناطق مطلوب بوده است، گفت: فعالیت این سازمان مصداق اقدام و عمل است.

وی ضمن اشاره به اینکه شهرداری به جای فعالیت‌های غیرضرور، با توجه به کمبود آب در تهران به تصفیه‌خانه‌ها رسیدگی کند، گفت: برای تصفیه‌خانه‌های شهر تهران به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت نیاز داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که به جد پیگیر فاضلاب شهری تهران هستیم که باید در این زمینه مناطق شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

محمد سالاری، عضو دیگر شورای شهر تهران با توجه به گزارش ارائه شده درباره منطقه ۱۶ گفت: در گزارشی که در ارتباط با منطقه ۱۶ ارائه شد ۹۸ درصد فاضلاب این منطقه تکمیل شده است. مشکلات شهروندان تهرانی حائز اهمیت است و توجه نمایندگان مردم را برای حل این مشکلات و تصمیم‌گیری‌ها می‌طلبد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه عمر لوله‌های فاضلاب حدود ۵۰ سال است اضافه کرد: از آغاز شبکه فاضلاب شهر تهران که از سال ۷۳ شروع شده است ۲۲ سال می‌گذرد و ۶۰ درصد کار انجام شده با این روندی که پیش می‌رود؛ زمانی که شبکه فاضلاب تکمیل می‌شود، عمر ۵۰ ساله لوله‌ها تمام می‌شود و باید نسبت به تعویض لوله‌ها اقدام شود.

وی کم‌آبی را در شهر تهران به عنوان یکی از معضلات اصلی این شهر عنوان کرد و گفت: از لحاظ زیست‌محیطی شمال شهر تهران با کم‌آبی مواجه شده و جنوب تهران وضعیت بهتری دارد و در این زمینه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خدمات بهتری ارائه شود.

 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha