پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

تنبیه خشن یک دانش‌آموز در شهرستان شوش

سلامت نیوز:پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مجتبی دیناروند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند.

وی افزود: این اتفاق به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و از مشاهده چنین تصاویری به شدت متاثر شدیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه معلم خاطی را فراخوانده‌ و تذکرات لازم به او داده شده است گفت: پرونده این معلم تکمیل و به هیئت تخلفات استان ارسال شده است تا پیگیری قانونی از طریق هیئت تخلفات انجام شود.

دیناروند ادامه داد: البته ناگفته نماند این معلم پس از این اتفاق ابراز پشیمانی کرده و از خانواده این دانش آموز قبل از انتشار این فیلم عذرخواهی کرده بود.

وی با بیان اینکه این فیلم توسط یکی از دانش آموزان در کلاس ضبط شده است گفت: همراه داشتن تلفن همراه تخلف است و با این دانش آموز هم برخورد لازم صورت پذیرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha