به دنبال انتشار اخباری از تعرض یك معلم به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش در زنجان، معاون رییس‌جمهور در امور زنان با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود، از پیگیری موضوع خبر داد.

پرونده تعرض به «ندا» را پیگیری می‌كنم

سلامت نیوز: به دنبال انتشار اخباری از تعرض یك معلم به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش در زنجان، معاون رییس‌جمهور در امور زنان با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود، از پیگیری موضوع خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، شهیندخت مولاوردی در جواب یكی از فالوئرهایش كه از او خواسته بود پیگیر این موضوع باشد، نوشت: «حتما پیگیری خواهد شد.»
چندی پیش روزنامه «مردم نو» زنجان با انتشار گزارشی از وقوع این حادثه در روستای قره محمد خبر داد. پس از آن دایی ندا در گفت‌وگو با ایلنا گفت: «معلم حدود یك ماه فیلم‌های ممنوعه به دختر‌ها نشان‌ می‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دخترش (دختر خواهرم و دانش‌آموز هشت ساله دیگری) را جداگانه به دفتر فراخوانده و مورد آزار و اذیت قرار داد. او بچه‌ها را تهدید كرده بود اگر حرفی بزنند، آنها را كتك می‌زند. زمانی كه از این موضوع با خبر شدیم، بلافاصله به پاسگاه رفتیم و شكایت كردیم. »
به گفته او ابتدا ندا برای معاینه به پزشكی قانونی فرستاده و دستور بازداشت معلم صادر می‌شود. پرونده در دادگستری خدابنده و سپس در مراجع قضایی زنجان مورد بررسی قرار می‌گیرد اما در نهایت دادگاه اتهام تجاوز به عنف را مردود و عمل متهم را در حد روابط نامشروع اعلام كرد و معلم به قید ضمانت آزاد شد.
گفته‌های دایی ندا در حالی است كه تاكنون هیچ مسوولی از مراجع قضایی زنجان درباره این حادثه واكنشی نشان نداده و تنها سردار علیرضا صالحی، رییس پلیس آگاهی این استان گفته است كه «آن بخش از پرونده كه مربوط به وظیفه پلیس یعنی بازداشت متهم و تحویل آن به مراجع قضایی بود، انجام شده و هم‌اكنون پرونده با شیبی مناسب در مراجع قضایی استان در حال رسیدگی است.»
همزمان علی بیات، مسوول روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش زنجان نیز وقوع تعرض را رد كرده و گفته است: «معلم بازداشت نشده و ممنوع از كار است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha