شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و در پی گزارش حمله خونین به دو پسر جوان با چاقو در دستور کار پلیس قرار گرفت.زمانی که ماموران در محل حاضر شدند،دریافتند مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند. در این میان ماموران درحال بررسی سرنخ‌های پرونده در محل وقوع جرم بودند که خبر رسید یکی از مجروحان جان باخته است.ماموران با بررسی‌های اولیه دریافتند انگیزه قتل انتقامجویی بوده است.پس از بررسی‌های اولیه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان بررسی‌های خود را برای کشف راز این قتل آغاز کردند.

قتل مزاحم تلفنی خواهر دوست

سلامت نیوز: رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و در پی گزارش حمله خونین به دو پسر جوان با چاقو در دستور کار پلیس قرار گرفت.زمانی که ماموران در محل حاضر شدند،دریافتند مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند. در این میان ماموران درحال بررسی سرنخ‌های پرونده در محل وقوع جرم بودند که خبر رسید یکی از مجروحان جان باخته است.ماموران با بررسی‌های اولیه دریافتند انگیزه قتل انتقامجویی بوده است.پس از بررسی‌های اولیه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان بررسی‌های خود را برای کشف راز این قتل آغاز کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول روز حادثه همراه یکی از دوستانش در یکی از میدان‌های شیراز بوده که یک مرد جوان با ضربات متعدد چاقو هردو آنها را زخمی کرده و متواری شده است. با توجه به این‌که قاتل درخواست پول نکرده بود، فرضیه قتل با انگیزه انتقامجویی قوت گرفت.

ماموران با دست آوردن این سرنخ فاز جدیدی از تحقیقات خود را آغاز کرده و در حالی که چند ساعت از قتل مرد جوان می‌گذشت، توانستند رد پای قاتل را شناسایی کرده و خانه او را پیدا کنند. زمانی که ماموران به خانه متهم رفتند، متوجه شدند وی از آنجا نیز فرار کرده است.

با توجه به این‌که همزمان با این جنایت آن مرد به طرز مشکوکی ناپدید شده بود، احتمال این موضوع که قتل توسط او اتفاق افتاده باشد مطرح شد.

با ادامه تحقیقات کارآگاهان سرانجام مرد جوان را دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها با اعتراف به ارتکاب جنایت، مدعی شد به دلایل ناموسی مرتکب قتل شده است. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل این مرد اقرار کرد و مدعی شد پس از پی بردن به مزاحمت‌های تلفنی قربانی برای خواهر دوستش، نقشه قتل وی را طراحی کرده و در یک موقعیت مناسب او را به قتل رسانده است. متهم پس از اقرار به قتل و بازسازی صحنه جنایت با اعترافات قانونی روانه زندان شد.

جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم کیفری یک استان فارس تشکیل شد. در این جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند.

در ادامه متهم اعتراف کرد قربانی برای خواهر دوستش مزاحمت ایجاد کرده و او می‌خواسته انتقام بگیرد به همین دلیل او ـ که در روز حادثه به دلیل استفاده از مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است ـ قربانی و دوستش را تعقیب و آنها را با چاقو زخمی کرده و متواری شده است.

در ادامه ختم جلسه رسیدگی به پرونده اعلام و متهم به قصاص محکوم شد.با اعتراض محکوم به مرگ پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات او را تائید کردند.

در صورتی که قاتل نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند بزودی پای چوبه دار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha