همراه یك بیمار در بیمارستان فیروزگر تهران، یكی از پرستاران را در مقابل چشم دیگران با ضربه‌های چاقو به‌شدت مجروح كرد و متواری شد.

حمله همراه بیمار با چاقو به پرستار بیمارستان فیروزگر

سلامت نیوز: همراه یك بیمار در بیمارستان فیروزگر تهران، یكی از پرستاران را در مقابل چشم دیگران با ضربه‌های چاقو به‌شدت مجروح كرد و متواری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، پرستاران او را مردی جوان معرفی كرده‌اند كه هنگام تلاش آنها برای نجات همكارشان، با تهدید چاقو آنها را عقب رانده و در فریاد‌های خود علت چاقوكشی را «ناموسی» اعلام كرده است. پ

رستار مجروح كه از چند ناحیه داخلی بدن دچار پارگی شده، پس از انجام عمل جراحی، در بخش‌ای سی یوی بیمارستان فیروزگر بستری شد و خانواده‌اش نیز با شكایت نزد پلیس، خواهان شناسایی و دستگیری ضارب شده‌اند.

یكی از پرستاران این بیمارستان با بیان این موضوع، درباره جزییات حادثه گفت: «ساعت ١٨:٣٠ شنبه شب، مردی جوان (ضارب) پس از ترخیص همسرش كه چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، به بیمارستان آمد و یكی از پرستاران ما را به بهانه مسائل ناموسی، در راهروی بخش جراحی روی زمین انداخت و با چاقو مورد اصابت چند ضربه قرار داد.»

او به تلاش نافرجام سایر پرستاران برای كمك به همكارشان و متواری شدن ضارب اشاره كرد و افزود: «وقتی ضارب قصد داشت همكار ما را با چاقو بزند، بقیه پرستارها سعی كردند مانعش شوند اما او چاقو را به سمت آنها هم گرفت و فریاد زد: مساله ناموسی است و كسی حق ندارد دخالت كند. بعد از آن تا نگهبان‌ها بیایند، چند ضربه به پرستارمان زد و سریع فرار كرد. »

به گفته پرستاران، بیمارستان فیروزگر پیش از این نیز حادثه‌های مشابه را تجربه كرده بود اما مورد اخیر شدت به مراتب بالاتری داشت؛ به نحوی كه ترس از عدم وجود امنیت جانی را در دل آنها انداخته است.

حادثه در راهروی بخش جراحی بیمارستان فیروزگر، جایی كه مجهز به دوربین مداربسته است اتفاق افتاده؛ سرنخی كه می‌تواند پلیس را در شناسایی هویت ضارب كمك كند. از سوی دیگر خانواده پرستار مجروح نیز كه در بیمارستان حضور دارند به پلیس گفته‌اند هیچ آشنایی قبلی با ضارب ندارند و فقط شنیده‌اند كه او همراه یكی از بیماران بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاهد ماجرا ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    1 3
    من یکی از شاهدین ماجرا هستم فرد ضارب به مدت چند دقیقه ضربات چاقو را پرتاب میکرد چیزی در حدود ۳۰تا ۴۰ بار که طبق اطلاعات بدست امده ۱۶ مورد اصابت چاقو داشته است که در این مدت هیچ کسی به پرستار کمکی نکرده حتی خود پرستار خود را به اتاق عمل رسانده است درمورد اینکه مسئله چاقو زدن ناموسی بوده است به نظر من یک بهانه مضحک بیشتر نیست چونکه طبق اطلاعاتی که اینجانب از پرستار مذکور دارم یکی از پرستاران نمونه بیمارستان بوده به طوری که بیشترین تشویقی و رضایتمندی را در میان پرسنل داشته است و هیچ گونه سابقه اخلاقی مبنی بر مسئله اخلاقی بودن دردسترس نیست بهتر است این متن اصلاح شود که شک و شبهاتی که وجود دارد پاک شود با تشکر