وزیر رفاه و تامین اجتماعی از طرح تامین مسکن معلولان خبرداد و گفت: تا پایان امسال دو هزار واحد مسکونی در اختیار معلولان قرار می گیرد.

مهندس صادق محصولی در بازدید از مرکز نگهداری معلولان نارمک با اعلام برنامه های مختلف وزارت رفاه برای ساماندهی اشتغال، مسکن، تحصیلات و بیمه معلولان گفت: تا چهار سال آینده همه معلولان صاحب مسکن خواهند شد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی به تأمین خودرو ویژه معلولان نیز اشاره کرد وگفت: بر اساس مصوبه دولت 4 هزار و 700 دستگاه خودرو ویژه معلولان از خارج وارد می شود که بخشی از وارد شده است.

وی افزود: دستورالعمل شرایط توزیع این خودروها به سازمان بهزیستی ابلاغ شده است و معلولان برای اطلاع از آن به بهزیستی مراجعه کنند.

محصولی درباره پرداخت معوقه حقوق بازنشستگان هم گفت: اخیراً دولت 1400 میلیارد تومان برای تأمین معوقه و مطالبات بازنشستگان کشوری و لشگری اختصاص داده است که 1000 میلیارد تومان آن ویژه بازنشستگان کشوری و 400 میلیارد دیگر ویژه بازنشستگان لشگری است.

وی گفت: این رقم به صورت سهام در اختیار سازمان بازنشستگی قرار داده شده تا این سازمان به صورت سهام یا فروش و تبدیل آن به پول نقد در اختیار بازنشستگان قرار دهد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد: یکسان سازی بیمه های درمانی در دستور کار وزارت رفاه قرار دارد و به زودی عملیاتی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha