دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد.

سلامت نیوز: دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، امیرمحمد بائو دیزآبادی، دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد و گفت: دیشب حدود ساعت ۲۳ چند تن از دانشجویان ورودی ۹۳ که ترم سوم خود را می‌گذرانند، هراسان و سراسیمه به من مراجعه کردند و اطلاع دادند که به سمت اتاق آنها تیراندازی شده است.

وقتی به اتاق آنها رفتم آثار تیراندازی را روی دیوار و شیشه پنجره خوابگاه مشاهده کردم. تیرها روی زمین ریخته و مربوط به تفنگ بادی 5.5 بود. حتی یکی از دانشجویان ساکن این اتاق نیز به خاطر اصابت تیر به پشتش دچار جراحت نسبی شده است.

وی در خصوص جزئیات تیراندازی دیشب اظهار داشت: ما این اتفاق را سریعا به حراست دانشگاه اطلاع دادیم و امروز نیز از پلیس امنیت برای بررسی‌های بیشتر به خوابگاه طرشت آمدند. طبق بررسی‌های انجام شده این تیراندازی از خانه‌های روبه روی خوابگاه صورت گرفته است.

 بائو دیزآبادی در پاسخ به این که آیا اقدام به تیراندازی پیشینه قبلی در این خوابگاه داشته است یا خیر؟ گفت: دقیقا شب انتخابات مجلس که دو سه ماه پیش برگزار شد، دوباره ما شاهد تیراندازی به سمت خوابگاه طرشت ۳ بودیم. بعضی از دانشجویان که طرفدار حزب برنده بودند، در حال شادی و ایجاد سر و صدا بودند که گویا در اعتراض به این سر و صداها تیراندازی صورت گرفته است. خوابگاه ما در یک منطقه مسکونی است و گاها ساکنین آن به سر و صدای خوابگاه اعتراض دارند؛ به طور مثال هنگام برگزاری مسابقات ورزشی در خوابگاه نسبت به آن معترض می‌شوند، اما این اتفاقی نیست که نتوان آن را با صحبت کردن رفع کرد و هیچ توجیه منطقی برای تیراندازی دیده نمی‌شود. وی تصریح کرد: با اتفاق دیشب ما تصمیم گرفتیم این قضیه را جدی تر از قبل پیگیری کنیم، چرا که اگر قرار باشد چنین اتفاق خطرناکی مکررا پیش بیفتد، امنیت و جان دانشجویان ساکن خوابگاه در خطر خواهد بود.

در حال حاضر مشخص شده که تیراندازی از یکی از خانه‌های مشرف به خوابگاه صورت می‌گیرد، اما شخص مورد نظر هنوز شناسایی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha