سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه روز گذشته گفت: برخورد سواری پراید با پژو 405 در محور کرج- چالوس بامداد امروز سبب آسیب به 5 مسافر شد.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه روز گذشته گفت: برخورد سواری پراید با پژو 405 در محور کرج- چالوس بامداد امروز سبب آسیب به 5 مسافر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد سواری پژو 405 با شتر ساعت 00:2 بامداد امروز در کیلومتر 54 محور فردوس- دیهوک در خراسان جنوبی سبب مصدوم شدن 4 مسافر شد.

وی افزود: برخورد دو دستگاه کامیون در محور رودهن به فیروزکوه در استان تهران ساعت 22:20 شب گذشته نیز سبب بروز حادثه شد و 3 مسافر به دلیل آن توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: برخورد سواری پراید با پژو 405 در محور کرج- چالوس کیلومتر 18 عسل کوچ ساعت 00:50 بامداد امروز سبب آسیب به 5 مسافر شد.

وی از حریق یک سواری ماتیز در کیلومتر 67 جاده زنجان- ماهنشان خبر داد و اعلام کرد: یک نفر به دلیل  این حادثه دچار آسیب شد که نیروهای امدادی جهت نجات جان آن بلافاصله به محل اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

مرتضوی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در کیلومتر 20 محور قوچان به چناران گفت: 6 نفر نیز در  این حادثه دچار آسیب شده که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌ دیدگان شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha