رئیس مرکز مهر رضوی گفت: سعی می‌کنیم به مناسبت‌های خاص مثل اعیاد شعبانیه بیمارانی که بضاعت مالی ندارند را رایگان درمان کنیم.

درمان رایگان بیماران کم بضاعت در مناسبت‌های خاص

سلامت نیوز:رئیس مرکز مهر رضوی گفت: سعی می‌کنیم به مناسبت‌های خاص مثل اعیاد شعبانیه بیمارانی که بضاعت مالی ندارند را رایگان درمان کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، پروفسور علی گرجی صبح امروز در نشست خبری کنگره بین‌المللی سرطان در بیمارستان رضوی گفت: اولین کنگره بین‌المللی سرطان با هدف ارتقای علمی پزشکان متخصص و یافتن ارتباط بین مسائل درمانی و حمایتی بیماران از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی از عمل‌های جراحی درمانی در حاشیه این کنگره خبر داد و افزود: برای بیمارانی که مبتلا به تومورهای مغزی بودند از متخصصین و پزشکان این کنگره مشاوره گرفتیم و تعدادی از این بیماران زیر نظر تیم پزشکی بیمارستان رضوی و با مشاوره سایر متخصصین جراحی می‌شوند.

رئیس مرکز مهر رضوی به درمان رایگان بیماران اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم به مناسبت‌های خاص مثل اعیاد شعبانیه بیمارانی که بضاعت مالی ندارند را رایگان درمان کنیم؛ برای مثال دیروز کشاورزی از یکی از روستاهای خرمشهر به علت نداشتن بضاعت مالی رایگان جراحی شد.

گرجی مهمانان خارجی در این کنگره را 12 نفر اعلام و تصریح کرد: پزشکانی از کشورهای آلمان، هلند، استرالیا و کانادا در این کنگره شرکت کرده‌اند که با توجه به نیاز ما در زمینه‌هایی که به مشاوره نیاز داشته‌ایم انتخاب شده‌اند.

وی کلینیک غربالگری را فعال‌ترین قسمت پیشگیری از سرطان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از فعال‌ترین قسمت‌های مرکز مهر رضوی، کلینیک غربالگری است که در مورد خانواده‌های بیماران سرطانی انجام می‌شود و طی 9 ماه گذشته 13 بیماری که سرطان پنهان داشته‌اند را شناسایی کردیم و در کنار آن آموزش‌های خود معاینه گری را به خانواده‌ها آموزش می‌دهیم که امیدواریم تأثیرات خوبی در زمینه پیشگیری سرطان داشته باشد.

رئیس مرکز مهر رضوی با اشاره به تأثیر پژوهش در درمان بیماری افزود: مرکز تحقیقات مهر رضوی زیر نظر وزارت بهداشت با 80 دانشجوی پزشکی دانشگاه سراسری و آزاد مطالعات خود را آغاز کرده که نتایج آن در دراز مدت قابل توجه است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha