چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

با دستگیری مردی که تصور می‌شد عامل قتل همسر سومش در مشهد است، راز این جنایت هولناک فاش شد.

حسادت؛ انگیزه زن جوان برای قتل هوویش

سلامت نیوز: با دستگیری مردی که تصور می‌شد عامل قتل همسر سومش در مشهد است، راز این جنایت هولناک فاش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد كه قاتل این زن نه شوهرش، بلكه هووی اوست كه به زندگی وی حسادت می‌كرد.اواخر فروردین امسال به بازپرس جنایی مشهد خبر رسید زن جوانی در طبقه دوم یك ساختمان سه‌طبقه در منطقه پنج تن به قتل رسیده است. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، بررسی‌ها آغاز و در همان ابتدا مشخص شد كه زن جوان خفه شده است.

ساختمانی كه جنایت در آنجا رخ داده بود، متعلق به شوهر مقتول بود. بررسی‌ها نشان می‌داد كه این مرد 3زن داشته كه 2زن وی در همان ساختمان سه‌طبقه زندگی می‌كردند و همسر سومش نیز ساكن یكی از شهرهای مرزی كشور بود. این در حالی بود كه مرد جوان همزمان با قتل همسرش ناپدید شده بود و كسی از وی خبر نداشت.

كسی كه خبر این جنایت را به پلیس گزارش كرده بود، هووی مقتول بود. این زن در تحقیقات گفت: صبح كه فرزندانم را به مهد بردم، خودروی همسرم مقابل در پارك بود. حدس زدم كه در خانه هوویم است. من و هوویم در یك ساختمان زندگی می‌‌كردیم و مشكلی با هم نداشتیم. هوویم سومین زن شوهرم بود و آنها مدتی قبل با هم ازدواج كرده بودند و نوزادی 6‌ماهه داشتند. این در حالی بود كه من 5بچه قد و نیم‌قد دارم.

این زن ادامه داد: وقتی از مهد برگشتم، هنوز خودروی شوهرم مقابل خانه بود. اما نیم ساعت بعد دیگر خودرو را ندیدم و با خودم گفتم كه شوهرم حتما سر كارش رفته است. تا اینكه بعدازظهر صدای گریه نوزاد هوویم را شنیدم. گریه‌اش تمامی نداشت. فكر كردم مادرش در خانه نیست و برای همین از پله‌ها بالا رفتم اما وقتی به طبقه دوم رسیدم با پیكر بی‌جان هوویم روبه‌رو شدم كه روی زمین افتاده بود.

وحشت كردم و بلافاصله ماجرا را به پلیس خبر دادم. حالا هم حدس می‌زنم كه جنایت كار شوهرم است. چون او و هوویم از مدتی قبل بر سر خرید مبل اختلاف داشتند و مقتول اصرار داشت كه باید مبل تازه بخرد اما شوهرم قبول نمی‌كرد و احتمالا سر همین ماجرا او را به قتل رسانده است. با اظهارات این زن، از آنجا كه شوهر مقتول ناپدید شده بود، این فرضیه كه او عامل جنایت است قوت گرفت و دستور بازداشت وی صادر شد. تحقیقات نشان می‌داد كه این مرد همزمان با جنایت به یكی از شهرهای مرزی گریخته و در آنجا مخفی شده است.

درحالی‌كه همه تصور می‌كردند مرد جوان عامل قتل همسرش است، سرانجام این مرد دستگیر شد و به دستور قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد تحت بازجویی قرار گرفت. او اما مدعی شد كه قاتل نیست و قتل توسط همسر اولش صورت گرفته است. این مرد گفت: روز حادثه وقتی فهمیدم كه همسر سومم به قتل رسیده است، حدس زدم كه جنایت توسط همسراولم رخ داده است. چرا كه او همیشه به هوویش حسادت می‌‌كرد. می‌دانستم كه اگر پلیس برسد مرا به‌عنوان مظنون بازداشت می‌كند. از آنجا كه من پرونده‌ای در استان سیستان‌وبلوچستان دارم از سوی پلیس آنجا تحت تعقیب هستم، ترسیدم كه اگر بازداشت شوم، آن ماجرا هم لو برود و تا آخر عمر به زندان بیفتم. برای همین فرار كردم و نزد همسر دومم در یكی از شهرهای مرزی رفتم تا اینكه دستگیر شدم.

با اظهارات این مرد، مأموران این بار به سراغ همسر اول او، یعنی هووی مقتول رفتند و به بازجویی از وی پرداختند. زن جوان كه می‌دید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد به قتل اعتراف كرد و گفت: از وقتی شوهرم با هوویم ازدواج كرده بود، دیگر به من اهمیتی نمی‌داد. من همسر اول او بودم اما او همه فكرش پیش همسر سومش بود و هوویم مدام با نشان دادن چت‌هایش با شوهرم به من فخر می‌فروخت.

همین باعث شده بود كه نسبت به هوویم حسودی كنم و روز حادثه سراغش رفتم و درست زمانی كه حواسش به من نبود، به او حمله و وی را خفه كردم. پس از آن نیز سعی كردم جنایت را به گردن شوهرم بیندازم كه موفق نشدم. با اعترافات این زن برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تكمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha