چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 183216

اخیرا روشی کم هزینه برای بلند شدن قد در هند کشف شده که با وجود افزایش قد کمی مخاطره‌آمیز است.

عکس/روش هندی ها برای بلند قد شدن

سلامت نیوز:اخیرا روشی کم هزینه برای بلند شدن قد در هند کشف شده که با وجود افزایش قد کمی مخاطره‌آمیز است.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ گذشته از اقدامات تعجب آور و عجیب برای زیبایی صورت و بدن همچون کاشت سبیل و گونه، جراحی‌های مخصوص سلفی گرفتن، بوتاکس، جراحی پلاستیک، ساکشن و عمل‌های بینی، اخیرا صنعت زیبایی در بلند شدن قد روی کار آمده است.

این روزها در بسیاری از شبکه های ماهواره ای داروهایی برای افزایش قد تبلیغ می شود که باعث ایجاد اختلال در هورمون های بدن می شوند.بسیاری از پزشکان نیز با مد کردن جراحی قد سعی دارند افرادی که از کوتاهی رنج می برند را جذب این جراحی کنند.

در ابتدا روشی در هند برای از بین بردن نقص و صدمات اندام‌ها به خصوص پا انجام شد که بعدها جای خود را به روشی برای افزایش طول قد داد.



جراحان ارتوپدی در هند برای بلند کردن قد افراد ابتدا استخوان پای افراد را می‌شکنند سپس در استخوان‌ها تعدادی ایمپلنت قرار می‌دهند و صبر می‌کنند تا بعد از ماه‌ها بستری و استراحت مطلق، شکستگی‌های پای بیمار خوب شده و بتواند راه رود. این کار مخاطره آمیز است زیرا ممکن است شکستگی زیاد باشد و دیگر بیمار نتواند راه رود چه برسد که قد بلند شود.

این عمل به نام «اکستنشن پا» معروف شده و متاسفانه استقبال زیادی از آن شده است. انجام این عمل در هند با صرف هزینه کمی انجام می‌شود به همین علت بسیاری از توریست‌ها ترجیح می‌دهند در هند این عمل را انجام دهند.

منبع: Medical Daily

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha