پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

اعضای باندی با ایجاد سرو‌صداهای ترسناک کنار پنجره خانه استاد دانشگاه، او و خانواده‌اش را فراری دادند تا بتوانند خانه میلیاردی‌شان را بفروشند و لوازم باارزشش را سرقت کنند.

سرقت عجیب دزدان با ایجاد صداهای وحشتناک

سلامت نیوز: اعضای باندی با ایجاد سرو‌صداهای ترسناک کنار پنجره خانه استاد دانشگاه، او و خانواده‌اش را فراری دادند تا بتوانند خانه میلیاردی‌شان را بفروشند و لوازم باارزشش را سرقت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، اوایل اردیبهشت‌ماه امسال مردی میانسال كه استاد دانشگاه تهران بود به دادسرا رفت تا از سارقانی كه قصد دستبرد به خانه‌اش در شمال تهران را داشتند شكایت كند. وی گفت: چندین شب بود كه از بیرون از خانه سر و صداهای عجیبی می‌شنیدیم. دیگر شب‌ها از ترس خوابمان نمی‌برد.

برای همین تصمیم گرفتیم خانه‌مان را برای مدتی ترك كنیم. وی ادامه داد: بعد از تهیه خانه جدید به آنجا رفتیم تا اینكه همسایه قبلی‌مان با من تماس گرفت و گفت پلیس 4نفر را كه با وانت مقابل خانه‌‌ام مشغول اسباب‌كشی بودند، دستگیر كرده است. وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم كه 4مرد جوان درحال سرقت وسایل خانه‌ام بودند كه پلیس به آنها مشكوك شده و دستگیرشان كرده بود.برای همین همراه آنها به دادسرا آمدم تا شكایت كنم.

این 4متهم برای انجام تحقیقات پیش روی قاضی كشیك دادسرای ناحیه 34تهران قرار گرفتند. 3نفر از آنها در بازجویی‌ها اعلام كردند كه در كار خرید وسایل قدیمی و ضایعات هستند و با تماس فرشاد متهم چهارم، برای خرید وسایل به آنجا رفته‌ و از ماجرای سرقت خبر نداشتند. آنها آزاد شدند اما پرونده فرشاد برای ادامه تحقیقات در اختیار قاضی سیدمحمود محمدی، دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت.

درحالی‌كه تحقیقات از فرشاد ادامه داشت 2جوان با دراختیار داشتن سند برای آزادی فرشاد در دادسرا حاضر شدند و مدعی بودند كه از بستگان وی هستند. در این مرحله قاضی پرونده كه به رفتارهای این دو جوان مشكوك شده بود گوشی موبایل آنها را گرفت و خواست تا بیرون از شعبه منتظر بمانند.

در چنین شرایطی یكی از مأموران پلیس با لباس شخصی در كنار این دو جوان مرموز قرار گرفت. هر دو به‌شدت ترسیده بودند و یكی از آنها بی‌آنكه متوجه حضور پلیس مخفی كنارش شود به دیگری گفت «می‌ترسم نقشه مان لو برود. من به بهانه اینكه ماشینم تصادف كرده از دادسرا بیرون می‌روم، تو موضوع را پیگیری كن.» مامور جوان كه حدس می‌زد كاسه‌ای زیر نیم‌كاسه آنهاست، هر دو را دستگیر كرد. در ادامه معلوم شد كه آنها همان كسانی بودند كه روز نخست ادعا می‌كردند خریدار ضایعات هستند.

بنابراین این دو مرد نیز بازداشت شدند و در بازجویی‌ها اعتراف كردند كه شب‌ها به كنار پنجره استاد دانشگاه می‌رفتند و با ایجاد سر و صدای وحشتناك، آنها را می‌ترساندند. پس از آنكه آنها مجبور به ترك خانه‌شان شدند، نقشه سرقت وسایل و سند خانه را اجرا كردند تا بتوانند خانه او را بفروشند كه نقشه‌شان لو رفت. در تحقیقات مشخص شد كه این سارقان در 4مرحله از خانه استاد دانشگاه، 180میلیون تومان وجه نقد، اسناد مالكیت منزل و سند قولنامه‌ای یك خانه در لواسان را به سرقت برده‌اند. از آنجا كه احتمال می‌رود اعضای این باند از كلاهبرداران حرفه‌ای در زمینه فروش املاك میلیاردی با اسناد جعلی باشند، تحقیقات كارآگاهان برای كشف دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha