معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم جهت ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند ویژه ایام نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

سلامت نیوز:معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم جهت ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند ویژه ایام نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،روح‌الله قائد امینی اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی و درمانی، بسیج جامعه پزشکی به مناسبت 15 شعبان به مناطق محروم اعزام شده و همزمان با آزادسازی خرمشهر خدمات رایگان را به بیماران نیازمند ارائه می‌دهند.

وی افزود: تیم‌های پزشکی شامل پزشک، پرستار، پیراپزشک و کارشناس بهداشت بوده و سعی می‌کنیم برای هر شهرستان حداقل یک تیم بهداشتی و درمانی را اعزام کنیم.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه اولویت تیم‌های بهداشتی و درمانی توسعه آموزش‌های بهداشتی و ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی است، گفت: به مناسبت این ایام نیز بیمارستان صحرایی در لرستان و سیستان و بلوچستان برپا کرده و در مناطق محروم خرمشهر و آبادان نیز اعزام تیم‌های تخصصی را خواهیم داشت.

قائدامینی عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مرکز پزشکی حج و زیارت اعزام پزشکان بسیجی را برای مناسبت‌هایی همچون اربعین به عتبات عالیات خواهیم داشت و مردم نیازمند مناطق محروم جنوب عراق نیز از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان این تیم‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در هفته اول ماه مبارک رمضان نیز محفل انس تیم‌های اضطراری دفاع مقدس برگزار شده و خدمات لازم بهداشتی و درمانی رایگان نیز به مردم محروم این کشور ارائه می‌شود.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی بوستان ولایت همزمان با مانور بزرگ امداد و نجات در تهران برپا شد و روزانه حدود 6 هزار تهرانی از این خدمات رایگان بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های بسیج جامعه پزشکی بهره‌مند شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha