مدیرکل بهزیستی استان تهران از شناسایی 165 معتاد اتباع خارجی در مرحله دوم طرح شناسایی و جمع آوری معتادان خیابانی خبر داد.

سلامت نیوز:مدیرکل بهزیستی استان تهران از شناسایی 165 معتاد اتباع خارجی در مرحله دوم طرح شناسایی و جمع آوری معتادان خیابانی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،احمد دلبری گفت: بهزیستی استان تهران بر اساس مسئولیتی که دارد، طرح جمع آوری معتادان خیابانی را آغاز کرده است.

وی افزود: هم اکنون فاز دوم این طرح در حال پیگیری است و معتادان خیابانی شناسایی شده به مراکز اقامتی بهزیستی ارجاع داده می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به شناسایی بیماران مزمن روانی در فاز دوم طرح جمع آوری معتادان اظهارکرد: در میان کارتن خواب های جمع آوری شده، بیماران مزمن روانی و سالمندانی نیز شناسایی شدند که اعتیاد نداشته و به دلایل دیگر کارتن خواب شده اند.

دلبری ادامه داد: از تمام کارتن خواب های جمع آوری شده تست اعتیاد گرفته می شود و در این مرحله مشخص شد که 528 نفر از کارتن خواب ها معتاد نبوده بلکه سالمند و یا بیمار مزمن روانی هستند.

وی با ارائه آماری از تعداد کارتن خواب های جمع آوری شده در فاز دوم جمع آوری معتادان شهر تهران خاطرنشان کرد: بیش از 2300 نفر در فاز دوم این طرح جمع آوری شده و این افراد در مراکز میان مدت سازمان بهزیستی کشور نگهداری می شوند تا مراحل ترک خود را طی کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha