وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به منظور بررسی ادعاهای مطرح شده از سوی سعید مرتضوی، کارشناس دادگستری در تامین اجتماعی حضور یافته و مشغول بررسی اسناد و مدارک است، گفت: به علت حجم بالای این پرونده بررسی‌ها هنوز به پایان نرسیده است.

سلامت نیوز:وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به منظور بررسی ادعاهای مطرح شده از سوی سعید مرتضوی، کارشناس دادگستری در تامین اجتماعی حضور یافته و مشغول بررسی اسناد و مدارک است، گفت: به علت حجم بالای این پرونده بررسی‌ها هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی نظری با اشاره به آخرین وضع بخش دوم پرونده تأمین اجتماعی اظهار کرد: پرونده به دادسرا بازگشته و با دستور بازپرس پرونده و پرداخت 20 میلیون تومان از سوی تامین اجتماعی برای بررسی پرونده توسط کارشناس، هم‌اکنون نیز پرونده در اختیار کارشناس دادگستری قرار داده شده است تا بررسی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه با آماده شدن گزارش کارشناس، پرونده دوباره به دادگاه باز می‌گردد، اضافه کرد: کارشناس در سازمان تأمین اجتماعی حضور یافته و مشغول بررسی اسناد و مدارک مرتبط با ادعاهای مطرح‌شده از سوی مرتضوی است.

به گفته وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی، به دلیل حجم بالای پرونده با توجه به حضور دو ساله مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی بررسی این پرونده از سوی کارشناس زمان طولانی لازم دارد.

نظری ادامه داد: بیشتر اسناد و مدارکی که کارشناس مشغول بررسی آن است، به مسائل مالی مربوط می‌شود.

وی تاکید کرد: با برگشت پرونده به دادگاه، قاضی مجددا زمان جلسات رسیدگی به ادامه پرونده را اعلام می‌کند.

بخش دوم پرونده مرتضوی مشتمل بر 18 جلد و شامل ادامه شکایت سازمان تأمین اجتماعی، عباس پالیزدار و برخی شکات خصوصی است.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha