شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

پیامک‌‌بازی مرد متاهل با دختر جوان پایان شومی داشت. برادر دختر وقتی پی به این پیامک‌ها برد دست به قتل مرد جوان زد و با صدور حکم قصاص قاتل، این مرد صبح دیروز در زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

پیامک‌هایی که بوی مرگ می‌داد

سلامت نیوز: پیامک‌‌بازی مرد متاهل با دختر جوان پایان شومی داشت. برادر دختر وقتی پی به این پیامک‌ها برد دست به قتل مرد جوان زد و با صدور حکم قصاص قاتل، این مرد صبح دیروز در زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، 4 سال پیش مأموران پلیس شهر شال در استان قزوین در جریان قتل مردی 34ساله قرار گرفتند و تحقیقات برای كشف راز این جنایت را شروع كردند. مقتول مردی 34ساله و متاهل بود كه بررسی‌ها نشان می‌داد با شلیك گلوله از سلاح شكاری به قتل رسیده است. جسد این مرد در محلی خلوت و در حالی پیدا شده بود كه هیچ‌كس شاهد جنایت نبود. با این حال كارآگاهان در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند كه مقتول یك راننده كامیون بوده كه آخرین‌بار به‌دنبال تماس مردی به نام سپهدار از خانه خارج شده و پس از آن دیگر كسی او را ندیده است.

با شناسایی سپهدار، مأموران این مردجوان را دستگیر كردند و او در بازجویی‌ها پرده از راز جنایت برداشت. وی گفت: مقتول راننده كامیون ما بود و برایمان كار می‌كرد. چندی قبل متوجه شدم كه وی و خواهرم تلفنی در ارتباط هستند و او برای خواهرم پیامك می‌فرستد. با دیدن این پیامك‌ها عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم. وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه تخلیه بار با مقتول تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم.

از قبل سلاح شكاری كه پدرم برای محافظت از باغ خریده بود، برداشتم و سر قرار رفتم. وقتی مقتول به آنجا رسید، بی‌آنكه چیزی بگویم به او شلیك كردم و پس از قتل وی، فرار كردم تا اینكه دستگیر شدم. با اعتراف این مرد، وی بازداشت شد و پس از بازسازی صحنه قتل، رسیدگی به این پرونده در دادگاه كیفری استان قزوین شروع شد. با توجه به اعترافات قاتل و درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول، قضات دادگاه در نهایت رأی به قصاص قاتل دادند و این حكم مدتی بعد ازسوی دیوان‌عالی كشور تأیید شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیاركی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان این خبر گفت: با موافقت ریاست محترم قوه قضاییه، حكم قصاص قاتل سحرگاه دیروز با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادیار اجرای احكام كیفری، رئیس ندامتگاه مركزی قزوین و سایر عوامل اجرای حكم، در محوطه زندان به اجرا درآمد و این مرد به دار مجازات آویخته شد.

وی اجرای حكم قصاص را به‌عنوان حكمی اسلامی موجب حیات جامعه دانست و یادآورشد: اگر جامعه از لوث وجود قاتلان و كسانی كه زندگی دیگران را تهدید می‌كنند پاك نشود باید شاهد هرج و مرج و رواج خشونت و قتل و غارت و انقراض نسل‌ها باشیم. لذا این حكم اسلامی موجب حیات دوباره جامعه و ایجاد امنیت و آرامش خانواده می‌شود. به‌گفته وی، اجرای حكم قصاص در جامعه درس عبرت برای اراذل و اوباش و متخلفانی است كه می‌خواهند آرامش جامعه را بر هم بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha