شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

مردی ۶۰ ساله در درگیری با خواهرش او را به قتل رساند و ۲۰ ساعت با جسد او در ساختمان تنها بود.

۲۰ ساعت زندگی با جسد خواهر

سلامت نیوز:مردی ۶۰ ساله در درگیری با خواهرش او را به قتل رساند و ۲۰ ساعت با جسد او در ساختمان تنها بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین،ساعت 21:30بیست و نهم اردیبهشت‌ماه مردی با پلیس 110تماس گرفت و درحالی‌كه گریه می‌كرد گفت: «من خواهرم را به قتل رسانده‌ام». این تماس كافی بود تا مأموران كلانتری شهرك غرب برای بررسی موضوع به آدرسی كه مرد میانسال عنوان كرده بود مراجعه كنند. محل حادثه یك خانه ویلایی سه طبقه در سعادت‌آباد بود. مأموران پس از حضور در آنجا با جسد خونین زن 65ساله‌ای در راهروی طبقه اول روبه‌رو شدند.

با گزارش ماجرا به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه تهران، كارآگاهان جنایی نیز راهی محل حادثه شدند. آنطور كه به‌نظر می‌رسید قربانی بر اثر ضربه به سر و خونریزی شدید به قتل رسیده و معاینات پزشكی قانونی حاكی از آن بود كه حدود 20ساعت از مرگ وی می‌گذرد. عامل این جنایت كسی جز برادر قربانی نبود كه با پلیس تماس گرفته و خبر جنایت را اعلام كرده بود.

تحقیقات حكایت از این داشت كه این خواهر و برادر پس از فوت پدر و مادرشان در خانه پدری‌شان به‌صورت مجردی زندگی می‌كردند. تیم جنایی از همان ابتدا به سراغ برادر قربانی رفت و به بازجویی از وی پرداخت. این مرد 60ساله گفت: خواهرم در طبقه دوم زندگی می‌كرد و من هم بعد از جدایی از همسرم به خانه پدری‌ام آمدم و در طبقه سوم زندگی می‌كردم. ما با هم كاری نداشتیم و هركس به فكر زندگی خودش بود.

من مدتی بود كه بیمار و تحت نظر پزشك بودم. شامگاه چهارشنبه به بیمارستان رفتم. وقت دكتر داشتم و خیلی معطل شدم. پس از آن به رستورانی رفتم و شام خوردم. ساعت نزدیك به دو بامداد پنجشنبه بود كه به خانه برگشتم. وقتی با كلید در را باز كردم، ‌داخل راهرو خواهرم را دیدم. با عصبانیت در حال قدم زدن و گویا منتظر آمدن من بود. به من توهین كرد كه تا این موقع شب كجا بودم؟ از سوی دیگر او چند وقت پیش دست نوشته‌ای در تابلو اعلانات نصب كرده بود كه در آن نوشته بود: «شما آب و برق و گاز مصرف می‌كنید. پول آن را پرداخت كنید».

عامل جنایت ادامه داد:‌ من و خواهرم چند روز پیش‌تر بر سر این موضوع هم جر و بحث كرده بودیم و هنوز از او عصبانی بودم. آن شب خواهرم گیر داده بود كه برای خوشگذرانی رفته‌ام و هرچه به او می‌گفتم بیمارستان بودم باورش نمی‌شد. همین باعث مشاجره لفظی ما شد. ناگهان خواهرم با سنگی كه در راهروی ساختمان بود به سمتم حمله كرد. خیلی عصبانی شدم و او را به زمین كوبیدم. خواهرم فریادی كشید اما من هرگز فكر نمی‌كردم كه با این ضربه من به كام مرگ برود.

وی ادامه داد: پس از آن به خانه‌ام رفتم و خوابیدم. حدود ساعت 15روز بعد از خواب بیدار شدم و بعد از آنكه چای خوردم برای انجام كاری از خانه بیرون آمدم كه ناگهان با صحنه‌ای باورنكردنی روبه‌رو شدم. خواهرم خونین روی زمین كنار راه پله‌ها افتاده بود. دقیقا همان جایی كه شب قبل مشاجره كرده بودیم. وقتی كنارش رفتم بدنش سرد شده بود. دست و پایم شروع كرد به لرزیدن. وحشت زده به جسدش خیره شده بودم. اصلا فكرش را نمی‌كردم كه خواهرم را به قتل رسانده‌ام. نمی‌دانستم چه كنم ساعاتی كنارش ماندم و بعد از آن به برادرم كه در آمریكا زندگی می‌كرد زنگ زدم. موضوع را برایش توضیح دادم كه او خواست با پلیس تماس بگیرم و من نیز همین كار را كردم.

قاضی جنایی كه در محل جنایت حاضر شده بود از متهم درباره سنگی پرسید كه او ادعا می‌كرد مقتول با آن به سمت وی حمله كرده و متهم گفت: وقتی متوجه فوت خواهرم شدم، سنگ را به بیرون از خانه انداختم.در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور انتقال جسد این زن به پزشكی قانونی را صادر كرد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. از سویی متهم نیز بازداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha